امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۱۴:۰۰ - یکشنبه ۱۲ آبا ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی (عج) گیلان تشکیل شد/برگزاری جشن امامت امام زمان در پیاده راه فرهنگی
گیلنا – در راستای اهداف کلان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی (عج) گیلان تشکیل شد. به گزارش گیلنا به نقل از فارس به دلیل گستردگی کمی و کیفی فعالیت‌های مهدوی در سطح کشور و در راستای اهداف کلان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و به‌منظور تبادل‌نظر و اخذ نظرات […]

گیلنا – در راستای اهداف کلان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی (عج) گیلان تشکیل شد.

شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی (عج) گیلان تشکیل شد/برگزاری جشن امامت امام زمان در پیاده راه فرهنگی

به گزارش گیلنا به نقل از فارس به دلیل گستردگی کمی و کیفی فعالیت‌های مهدوی در سطح کشور و در راستای اهداف کلان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و به‌منظور تبادل‌نظر و اخذ نظرات مشورتی جلسه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، پشتیبانی و ایجاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی گیلان به ریاست آیت‌الله رسول فلاحتی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان تشکیل شد.

بالاترین اعمال امت، انتظار فرج است
نماینده ولی‌فقیه در گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه بالاترین اعمال امت، انتظار فرج است، اظهار کرد: همه وظیفه‌داریم تا فرهنگ انتظار فرج را بین مردم ترویج کنیم و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

برگزاری جشن امامت امام زمان (عج) در پیاده راه فرهنگی رشت
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اهداف شورای سیاست‌گذاری، پشتیبانی و فعالیت‌های مهدوی (عج) اظهار کرد: راهبری فعالیت‌های مهدوی در استان، گسترش فرهنگ مشارکت و نظارت عام بر فعالیت‌های مهدوی، هدفمند و هماهنگ نمودن فعالیت‌های فرهنگی و صیانت از فرهنگ مهدویت در برابر افراد و افکار انحرافی از اهداف شورای سیاست‌گذاری مذکور است.

حجت‌الاسلام ولی عادلی به وظایف شورای سیاست‌گذاری، پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های مهدوی (عج) گیلان اشاره کرد و افزود: شناسایی فرصت‌های مردمی و دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان و راهبری، نظارت و ایجاد انسجام و هماهنگی بین مؤسسات، تشکل‌ها، کانون‌ها و گروه‌های مردمی و فعالیت‌های مهدوی (عج) در سطح گیلان از وظایف شورای مذکور است.

وی با بیان اینکه جلب مشارکت، همکاری و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین مهدوی و دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌ها و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ازجمله وظایف شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی (عج) گیلان است، تصریح کرد: تصویب برنامه‌ها و فعالیت‌های بومی استان، به‌ویژه برای مناسبت‌های نیمه شعبان و نهم ربیع از دیگر وظایف شورای مذکور محسوب می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های نهم ربیع در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: غروب پنجشنبه هفته جاری، جشن امامت امام زمان (عج) در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

جوان‌گرایی در برنامه‌های مهدویت لحاظ شود
محمدباقر باقرزاده مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز در این جلسه با تأکید بر لحاظ کردن جوان‌گرایی در برنامه‌های مهدویت اظهار کرد: شبهه زدایی و مقابله با شبهه افکنی در موضوع مهدویت بسیار مهم است و از اولویت‌ها محسوب شده و ایجاد فضای شاد و مفرح در استان و تبدیل نهم ربیع به جشن بزرگ مذهبی و ملی حائز اهمیت است.

توجه به بیانیه گام دوم رهبری در برنامه‌های جشن امامت امام زمان (عج)
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این جلسه با تأکید بر توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در مراسم امامت امام زمان (عج) اظهار کرد: اصرار بر این باشد که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تمدن نوین است زیرا ملتی که بتواند تمدن سازی کند این انتظار پویا است.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، خواستار در نظر گرفتن کلاس‌هایی توسط آموزش‌وپرورش برای گفتمان انتظار شد و گفت: مناسک بسیاری توسط علما برای امامت امام زمان (عج) بیان‌شده و احیای این مناسک در ترویج فرهنگ مهدویت اثرگذار است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !