امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۰۹:۲۴ - یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیدا شدن جسد فرد مفقودشده بر اثر باران در گیلان
گیلنا – مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان گیلان با اعلام پیدا شدن جسد فرد مفقودشده در اثر بارش باران گفت: با تلاش تیم‌های امدادی و هلال‌احمر جنازه فردی که در اثر بارش باران در رودخانه مفقودشده بود پیداشده است. به گزارش گیلنا رضا اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان […]

گیلنا – مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان گیلان با اعلام پیدا شدن جسد فرد مفقودشده در اثر بارش باران گفت: با تلاش تیم‌های امدادی و هلال‌احمر جنازه فردی که در اثر بارش باران در رودخانه مفقودشده بود پیداشده است.

پیدا شدن جسد فرد مفقودشده بر اثر باران در گیلان

به گزارش گیلنا رضا اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گیلان پس از بارندگی دیشب اظهار کرد: در اثر بارندگی دیشب و امروز صبح استان گیلان بعضی از پل‌های استان گیلان ازجمله کاکرود از توابع رانکوه املش دچار تخریب‌شده و نیروهای امدادی در محل حادثه حضور دارند.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی معابر در بعضی از شهرهای آسیب‌دیده افزود: در محور شلمان و‌ روستاهای پایین‌دست لنگرود به علت بارش باران دچار آب‌گرفتگی شده و این مشکل در حال رفع شدن بوده و انسداد مسیر اصلی ترانزیتی خوشبختانه بازشده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان گیلان با اذعان به اینکه در بارش دیشب استان گیلان قطعی آب، برق و گاز را شاهد نبودیم، بیان کرد: تاکنون قطعی برق تنها در چوبر تالش گزارش‌شده که مشکل آن حل شد و در بقیه موارد در استان گیلان با قطعی مواجه نبودیم.

اسلامی با اعلام پیدا شدن جسد فرد مفقودشده در اثر بارش باران در اثر تخریب پل سه ساز صومعه سرا گفت: با تلاش تیم‌های امدادی و هلال‌احمر جنازه فردی که در اثر بارش باران در رودخانه مفقودشده بود پیداشده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !