امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۵۵:۵۱ - پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رونمایی از عروسک‌های بومی گیلان در هفته کودک/ از لبخند مهر تا بچه‌های روستا
گیلنا – مدیر‌کل کانون استان گیلان با اشاره به ۳۰۰ عنوان ‌برنامه‌ برای هفته ملی و روز جهانی کودک گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک با شعار «آینده را باید ساخت»، از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۱۳۹۸ در سراسر استان گیلان برگزار‌ می‌شود. به گزارش گیلنا، اسفندیار ضیائی در جمع خبرنگاران با اشاره […]

گیلنا – مدیر‌کل کانون استان گیلان با اشاره به ۳۰۰ عنوان ‌برنامه‌ برای هفته ملی و روز جهانی کودک گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک با شعار «آینده را باید ساخت»، از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۱۳۹۸ در سراسر استان گیلان برگزار‌ می‌شود.

رونمایی از عروسک‌های بومی گیلان در هفته کودک/ از لبخند مهر تا بچه‌های روستا

به گزارش گیلنا، اسفندیار ضیائی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک در گیلان، اظهار کرد: «باور‌های دینی»، «آموزه‌های عاشورایی» و «فعالیت‌های کودک محور»، نقطه‌‌ محوری برنامه‌های این ایام به شمار می‌رود.

وی برجسته‌سازی اهمیت دوران کودکی، تبیین خواسته‌های کودکان امروز و افزایش آگاهی‌های جامعه نسبت به حقوق کودکان، به‌ویژه آینده‌سازان با نیاز‌های ویژه را از اولویت‌ها دانست و افزود: فراهم‌سازی فضای بانشاط برای کودکان، ایجاد وحدت رویه و انتقال آموزه‌های دینی به مخاطبان ازدیگر اهداف فعالیت‌های این ایام هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با تأکید بر همگامی و مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌های فعال در حوزه کودک گفت: عضویت رایگان کودکان در مراکز کانون استان، برگزاری ویژه‌برنامه روز جهانی کودک با عنوان «لبخند مهر»، رونمایی از عروسک‌های بومی استان گیلان، برپایی نمایشگاه هنر‌های تجسمی با عنوان «به رنگ هنر»، برگزاری جشنواره استانی قصه‌گویی و نیز ویژه‌برنامه «شمیم شادی» برای کودکان با نیازهای ویژه از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

ضیائی برپایی نمایشگاه دست آورده‌ای کودکان و مربیان، اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی به آینده‌سازان، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم، اجرای ویژه‌برنامه «رقیه جان دوستت دارم!» را از دیگر برنامه‌های هفته کودک عنوان کرد و افزود: برپایی همایش همیاران پلیس، بازدید از مرکز کودکان کار، برگزاری ویژه‌برنامه «با بچه‌های روستا»، برپایی کارگاه‌های آموزشی با مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌های همراه و دیدار کودکان با مسؤولان در مرکز استان و شهرستان‌ها، از دیگر برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک است.

وی از اعزام قصه‌گویان به مدارس و مهد‌های کودک، اجرای ویژه‌برنامه «یک کتاب، یک قصه»، نمایش فیلم‌های کودک محور، عیادت از کودکان بستری در بیمارستان در هفته کودک خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مهرواره بومی محلی و بازدید رایگان کودکان از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی و درعین‌حال، سرکشی به کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست  بخشی از ۳۰۰ عنوان ‌برنامه‌ی هفته ملی و روز جهانی کودک کانون با همراهی دستگاه‌ها و نهاد‌های فعال در این عرصه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اشاره به ضرورت‌های‌ توجه همیشگی به نسل کودک گفت: بستر‌سازی برای آینده‌سازان، برنامه‌ریزی هدفمند و حرکت جهادی در مسیر ارتقای آگاهی و توانایی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی حائز اهمیت است، بنابراین از تمامی افراد جامعه برای همراهی با فعالیت‌های هفته ملی و روز جهانی کودک دعوت می‌کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !