امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۰:۵۳:۰۷ - پنج شنبه ۲۸ ارد ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بانوان سفیران جوانی جمعیت هستند/ لزوم نگاه جبهه ای و تشکیلاتی در حوزه جمعیت
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به نقش اثرگذار بانوان در حوزه های مختلف، گفت: بانوان سفیران جوانی جمعیت هستند و باید از آنها در این حوزه بکارگیری شود

به گزارش گیلنا حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی  در همایش بررسی چالش های جمعیتی گیلان، اظهار کرد: فراهم سازی مشارکت مردمی در جوانی جمعیت بسیار اهمیت دارد.
وی با اشاره به نقش مردم در همه ابعاد، رویکرد مردم محوری را بسیار با اهمیت خواند و افزود: هر زمانی در موضوعی مردم پای کار آمدن منشا خیر و برکت شده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر ابنکه زیبایی های خانواده پرجمعیت برای افراد بازگو شود، گفت: غفلت در حوزه جمعیت در دهه اخیر، این مسئله را تبدیل به بحران کرده است.
حجت الاسلام پوریوسفی با تاکید بر نگاه جبهه ای و تشکیلاتی در حوزه جمعیت، بیان کرد: در حوزه جوانی جمعیت باید جبهه ای و تشکلی عمل کرد تا به نتیجه ختم شود.
وی با تاکید بر اینکه نهضت ملی گفتمان سازی در حوزه جمعیت باید به راه افتد، افزود: جوانی جمعیت باید به گفتمان ملی تبدیل شود.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به نقش اثرگذار بانوان در حوزه های مختلف، بیان کرد: بانوان سفیران جوانی جمعیت هستند و باید از آنها در این حوزه بکارگیری شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !