امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۲۳:۱۷ - چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در گیلان
به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، در مرحله دوم رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در هفته بسیج ۴۰ هزار بسته معیشتی در اختیار مردم گیلان قرار خواهد گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا،  سرهنگ احمد ابراهیمی  در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه هفته بسیج یادگار جاودانه امام راحل(ره) است، اظهار کرد: خدمت به مردم برای ما جهادگران فرقی نمی‌کند، یک روز کار عمرانی و یک روز کار فرهنگی و یک روز امنیت، ما جان خود را در برابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی فدای مردم عزیز و دین و آرمان خود می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز افتخار داریم در هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی مرحله دوم را برگزار کنیم، گفت: در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مرحله نخست این رزمایش را داشتیم که جهادگران بسیجی در قالب ۸۰۰ گروه جهادی در حال خدمت‌رسانی هستند و امروز ۴۰ هزار بسته معیشتی را نیز تقدیم می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در چهار سال گذشته بالغ بر ۲ هزار مسکن مددجویی ساخته شد، افزود: امسال نیز ۵۰۰ خانه محروم نیز ساخته و در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

ابراهیمی با اشاره به آب رسانی ۷۱۲ روستا به مدت ۳۰ ماه بیان کرد: در کمتر از سه ماه بالغ بر ۴۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده و آب شرب را به روستاهای مورد نظر خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب به دنبال بسیجی با کارت شناسایی نیستیم، گفت: هرجا خدمتی انجام می‌شود و پرچم نظام اسلامی بالا می‌رود، آن افراد به عنوان جهادگر بسیجی محسوب می‌شود، چرا که کار را یکی ۲ روزه انجام داده و در بودجه‌ها صرفه‌‌جویی می‌کنند و این جهاد بسیجی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه شجره طیبه بسیج در هیچ جای دنیا پیدا نمی‌شود، افزود: خداوند به این بسیجیان اجر اخروی خواهد داد، ما در کنار مردم هستیم، چه محرومیت، بحران یا ناامنی باشد، جان خود را فدای مردم، رهبری و دین اسلام خواهیم کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !