امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۳۳:۵۲ - دوشنبه ۳۰ آبا ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بسیج سازندگی در مسیر محرومیت زدایی در گیلان
 معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای بیش از ۲۰ پروژه محرومیت زدایی بسیج در این استان گفت: پروژه‌های آبرسانی در تالش، خمام، رودبار و سیاهکل اجرا می‌شود.

به گزارش  گزارش پایگاه خبری گیلنا، سرهنگ احمد رضا منشوری با بیان اینکه بسیج نیازهای آینده را تشخصی می‌دهد و یک نگاه امیدآفرینی در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی ایجاد می‌کند، گفت: بسیج ارتقای سازندگی و خدمات دهی برای مردم را تأمین و در مصون سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند تسهیل ازدواج و کاهش طلاق مشارکت دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان افزود: بالابردن امنیت جامعه، اهتمام به شکوفایی استعدادهای تحصیلی جوانان، تلاش برای دستیابی به علوم و فنون افتخارآمیز، امنیت زدایی درونی برای کشور از طریق مردم از جمله برنامه‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ پروژه محرومیت زدایی از طریق بسیج سازندگی در گیلان در دست اجرا است، بیان کرد: پروژه‌های آبرسانی در تالش، خمام، رودبار و سیاهکل که قرار است طی آن ۷۵۰ کیلومتر لوله گذاری و ۳۱ حلقه آب چاه و ۴۸ مخزن آب و ۴۸ ایستگاه پمپاژ آب جاگذاری شود.

سرهنگ منشوری با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان گیلان ثبت شده و اکنون در هفته بسیج ۸۰۰ گروه جهادی فعال هستند، عنوان کرد: در هفته بسیج امسال ۷ پروژه آبرسانی در تالش افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج طی ۴ سال اخیر، ۲ هزار واحد مسکن محرومان را ساخته و تحویل داده است، تصریح کرد: ساخت ۵۰۰ واحد در دست اجرا است.

سرهنگ منشوری با بیان اینکه بسیج سازندگی ۶۱۹ شغل در سال گذشته و شش ماهه اول امسال ایجاد کرده است، افزود: در ۵ سال اخیر، ۶ هزار و ۳۴۵ شغل توسط بسیج سازندگی ایجاد شد و بیش از ۶۰۰ نفر در ۳۲ عرصه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح رویش امید گفت: بسیجیانی که ازدواج کرده اما مشکل ناباروری دارند به صورت رایگان مداوا می‌شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !