امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۴۸:۰۶ - یکشنبه ۲۹ آبا ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نقش بی بدیل مردم در درخشش خزر / مصرف کنندگان شرکای تجاری ما هستند
مدیرعامل سیمان خزر در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان گیلان، گفت: ارائه دستاوردهای درخشان سیمان خزر در نمایشگاه صنعت ساختمان، از برآیند هم فکری و هم افزایی مردم شریف استان گیلان در جایگاه حامی و مصرف کننده و نیز زحمات کارگران خدوم شرکت بعنوان تولید کننده، در قالب شرکای تجاری حاصل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، نمایشگاه «صنعت ساختمان» با حضور شرکت ها و برندهای مطرح این حوزه در مکان دائمی نمایشگاه بین المللی رشت برگزار شد.

اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، اظهار کرد: شرکت سیمان خزر یکی از قطب های بزرگ صنعتی گیلان می‌باشد  که بخش اعظمی از سیمان مصرفی استان(حدود ۸۰ درصد ) را تامین و به جهت دیدار چهره به چهره با مصرف کنندگان در نمایشگاه «صنعت ساختمان» حضوری موفق و پر رنگ داشت.

وی افزود: ارائه دستاوردهای درخشان سیمان خزر در نمایشگاه صنعت ساختمان ناشی از برآیند هم فکری و هم افزایی مردم شریف استان گیلان در جایگاه حامی و مصرف کننده و نیز زحمات کارگران خدوم شرکت بعنوان تولید کننده در قالب شرکای تجاری حاصل شده است.

مدیر عامل شرکت سیمان خزر با اشاره به بخشی از دستاوردهای این شرکت، بیان کرد: اخذ تندیس مشتری مداری کشوری، اخذ تندیس بلورین کیفیت  کشوری، اخذ تندیس واحد اقتصادی برتر کشوری، اخذ تندیس واحد نمونه استانی، اخذ تندیس واحد رعایت کننده از حقوق مصرف کننده استانی، اخذ تندیس کارفرمایان برتر جشنواره امتنان، کسب چهار دوره پیاپی بعنوان واحد صنعت سبز استانی، دارای گواهینامه های استاندارد صادرات کالا به روسیه و اروپا تنها بخشی از کلکسیون افتخارات شرکت سیمان خزر می باشدکه در راستای خدمت هرچه بهتر در تولید و تحویل محصولات با کیفیت برای مصرف‌کنندگان این شرکت صورت گرفته است.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !