امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۴۳:۱۸ - یکشنبه ۲۹ آبا ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وجود افراد غیرمتخصص در مدیریت شهری رشت صدای شورانشینان را در آورد
جلسه شورای شهر رشت در حالی برگزار شد که برخی از اعضای این شورا به حضور افراد فاقد تخصص و تجربه در پست های مدیریت شهری انتقاد کردند.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا،  محمدحسین واثق کارگرنیا در شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر رشت با اشاره به حوادث اخیر در کشور و گیلان، اظهار کرد: بصیرت و آگاهی نیاز اصلی جامعه برای برون رفت از این فتنه‌ها و آشوب‌ها است.

وی با اشاره به بصیرت مثال زدنی مردم گیلان در آوردگاه‌های حساس افزود: مردم گیلان در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت ساز حُسن نیت خود را به انقلاب اسلامی ثابت کردند.

رئیس شورای شهر رشت در ادامه به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا اشاره و بیان کرد: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا موضوع بسیار مهمی بوده که در رشت مغفول مانده شده است.

واثق کارگرنیا با اشاره به اهمیت ساماندهی پسماند سراوان اضافه کرد: طبق قول مسئولان استانی دیگر هیچ زباله‌ای به سمت سراوان نخواهد رفت و باید برای ساماندهی این سایت اقدامات جدی تری صورت گیرد.

وی با انتقاد از وضعیت نا بسامان بازار بزرگ رشت افزود: وضعیت بازار شهر رشت چندان مناسب نیست و باید نسبت به ساماندهی اقدام شود.

مسائل استیضاح شهردار رشت سبب شد تا برخی کارها ابتر بماند

نادر حسینی عضو شورای شهر رشت در این نشست با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی در گام دوم انقلاب به جنگ این نظام آمده است.

وی با اشاره به حواشی استیضاح شهردار رشت افزود: مسائل استیضاح شهردار رشت سبب شد تا برخی کارها ابتر بماند.

مردم از پیچیدگی‌های اداری در شهرداری‌های رشت گله مند هستند

مهدی نوری هریس عضو شورای شهر رشت در این نشست با تاکید بر کالبدشکافی و ریشه یابی مشکلات شهر اظهار کرد: مشکلات و چالش‌های شهر رشت ریشه یابی و اولویت بندی شود.

وی با اشاره به بروکراسی‌های اداری در شهرداری‌ها، افزود: مردم از پیچیدگی‌های اداری در شهرداری‌های رشت گله مند هستند و تشکیل میز خدمت گره‌ای را باز نکرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از ماله کشی آسفالت در سطح شهر، بیان کرد: آسفالت محورهای شهری در کوچه و پس کوچه‌های رشت یک نوع ماله کشی است و بدون اصول و تخصص صورت می‌گیرد.

نوری هریس با اشاره به بلاتکلیفی تالاب عینک اضافه کرد: ساماندهی تالاب عینک رشت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هیچ اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

وی با اشاره به مسئله ترافیک شهر رشت افزود: صدور مجوز بازارچه بدون تعریف پارکینگ در شهر رشت کار اشتباهی است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر توجه به تخصص و تعهد افراد در بخش‌های مختلف بیان کرد: بخش قابل توجهی از پست‌های مدیریت شهری در رشت دست افراد غیر متخصص و نابلد بوده و این موضوع شهر را فلج کرده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !