امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۲۱:۳۶ - سه شنبه ۱۷ آبا ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رشت صاحب هتل ۵ ستاره می شود
به گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان نخستین هتل پنج ستاره در مسکن مهر در مرحله دریافت پروانه برای بهره‌برداری قرار دارد و به زودی برای احداث آن اقدام خواهد شد.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، ولی جهانی  در آئین رونمایی از پوستر همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان گیلان در سالن جلسات این سازمان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری گیلان اظهار کرد: استان گیلان دارای فرصت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری در سراسر استان و مطابق با وضعیت بومی هر شهرستان است.

وی با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آبان در تالار مرکزی شهر رشت بیان کرد: باتوجه به ارسال ۵۰ برنامه سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی ما این است که بیش از ۲۰۰ برنامه سرمایه‌گذاری به دبیر خانه ارسال شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت سواحل به عنوان طرح نمونه ارائه شده به وزارت‌خانه گفت: نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری با ۶۰ غرفه با مشارکت چند شهرداری از شهرهای مختلف در تالار مرکزی برگزار می‌شود.

به گفته جهانی نخستین هتل پنج ستاره در مسکن مهر در مرحله دریافت پروانه برای بهره‌برداری قرار دارد و به زودی برای احداث آن اقدام خواهد شد.

استفاده از ظرفیت روستاها در حوزه گردشگری

فرماندار شهرستان رشت نیز در این جلسه با اشاره به مزایای برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در رشت اظهار کرد: گیلان فرصت بی‌بدیلی نظیر دریا و جنگل برای سرمایه‌گذاران دارد و باید از ظرفیت‌های این استان با برنامه‌ریزی مناسب برای مانایی گردشگران بهره برد.

 فرماندار رشت به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه روستایی اشاره کرد و افزود: زمانی ما در حوزه گردشگری موفق هستیم که گردشگران زمان بیشتری در منطقه حضور داشته باشند و در عین حال باید فرصت اشتغال‌زایی در روستاها را بیش از پیش فراهم کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !