امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۰۷:۵۱ - چهارشنبه ۱۱ آبا ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بدهی بانک ها نباید پا روی«تولید» بگذارد
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: واحدهای تولیدی نباید به بهانه بدهی بانکی تعطیل و به مزایده گذاشته شوند.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، حجت الاسلام حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از پارک جنگلی ۱۲۰ هکتاری منطقه لله رود رودسر، پروژه جاده ساحلی، ساخت و سازهای غیر مجاز در گالش کلام لنگرود،اظهار کرد: متأسفانه شاهد تعرض قاچاقچیان چوب پارک لله رود هستیم.

وی با اشاره به پروژه جاده ساحلی، افزود: این جاده که بخش عظیمی از آن به اتمام رسیده است نقش مهمی در کاهش ترافیک در شهرهای ساحلی دارد و دستورات لازم در خصوص تأمین مصالح و زیرساخت‌ها در شهرستان رودسر صادر شد تا به زودی ساخت و ساز در این قسمت نیز انجام شده و به جاده ساحلی متصل شود.

رئیس شورای قضایی استان گیلان همچنین به بازدید از یک واحد تولیدی اشاره و تصریح کرد: این کارخانه به لحاظ بدهی بانکی تعطیل شده و به مزایده گذاشته شده بود باید به چرخه تولید بازگردد.

وی با بیان اینکه این مزایده باید متوقف و از این پس این واحد تولیدی به صورت تعاونی مدیریت و به تولیدات خود ادامه دهد، گفت: با راه اندازی تمام فازهای کارخانه حدود ۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده چندصد باغدار با این مجموعه همکاری می‌کنند و بستر مناسبی برای اشتغال زایی و تقویت کشاورزی و باغداری در این منطقه است.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز با اشاره به بازدید از منطقه گالش کلام در مرز بین لنگرود و رودسر تصریح کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز بافت منطقه را دچار چالش کرده و باید از ادامه روند چنین سازه‌هایی جلوگیری شود.

وی در پایان اظهار کرد: نشستی نیز با حضور دهیاران، بخشداران و شوراهای شهر و روستا، ائمه جمعه و مسئولان شهرستانی در شهر چابکسر برگزار شد و در خصوص موضوعاتی پیرامون مدیریت روستایی، حفظ اراضی حاصلخیز روستایی، نظارت بر اجرای طرح هادی، تغییر کاربری و ساخت و سازهای روستایی بحث و تبادل نظر شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !