امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۴۹:۰۹ - دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک ریال اختلاس هم در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت نگرفته است
گیلنا- نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان گیلان اداره صندوق را به صورت کارگروهی دانست و گفت: بنا به اقرار تیم تحقیق و تفحص مجلس یک ریال اختلاس هم از صندوق صورت نگرفته است. به گزارش گیلنا به نقل از فارس، قربان‌علی رضایتی در جمع فرهنگیان این شهرستان اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت […]

گیلنا- نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان گیلان اداره صندوق را به صورت کارگروهی دانست و گفت: بنا به اقرار تیم تحقیق و تفحص مجلس یک ریال اختلاس هم از صندوق صورت نگرفته است.

یک ریال اختلاس هم در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت نگرفته است

به گزارش گیلنا به نقل از فارس، قربان‌علی رضایتی در جمع فرهنگیان این شهرستان اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت کارگروهی اداره می‌شود و بنا به اقرار تیم تحقیق و تفحص مجلس، یک ریال اختلاس هم از صندوق صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان با هدف تولید سود، ۵۱ درصد از سهام چهار کارخانه بزرگ پتروشیمی را از بانک صادرات خریداری کرده است، گفت: پرداخت ارزش‌افزوده به اعضای صندوق و تقسیم سهام در بین آن ها ازجمله سیاست‌های جدید صندوق است که از سوی وزیر پی‌گیری می‌شود.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان گیلان حداقل و حداکثر حق‌عضویت فرهنگیان در صندوق را به ترتیب سه و پنج درصد دانست و افزود: هراندازه حق‌عضویت فرهنگیان در صندوق ذخیره بیشتر باشد، سود سالانه و سهم دولت نیز به همان اندازه افزایش پیدا خواهد کرد.

به‌گفته مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان صندوق ذخیره فرهنگیان با عقد قراردادی با شرکت رفاهی‌تفریحی زاگرس تورهای سیاحتی زیارتی با تسهیلات دو درصد برای فرهنگیان عضو صندوق پیش‌بینی کرده که سقف تسهیلات برای هر یک فرهنگی تا یک میلیون تومان است.

۹۱ درصد از فرهنگیان آستارا عضو صندوق ذخیره هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در این نشست ۹۱ درصد از فرهنگیان این شهرستان را عضو صندوق دانست و اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده ذهنیت فرهنگیان نسبت به صندوق ذخیره تغییر پیدا کرده، به‌همین‌دلیل مسیر برای عضویت همکاران در صندوق باید هموار شود.

سید سجاد موسوی ارسال لیست بازنشستگانی که سود خود را از صندوق دریافت کرده‌اند، تهیه نرم‌افزاری جهت ارسال اطلاعات اعضا و تشکیل گروه اعضای صندوق در فضای مجازی جهت تبادل اطلاعات را از جمله راهکارهای مفید جهت تبلیغ صندوق ذخیره فرهنگیان و افزایش تعداد اعضای آن دانست.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !