امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۴۱:۲۳ - شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انهدام یک تیم خرابکاری در گیلان/۷۳۹ نفر از آشوب‌گران در استان بازداشت شدند
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری یک تیم خرابکاری در استان گیلان گفت: در روز گذشته یک تیم خبرکاری از استان‌های جنوبی وارد گیلان شد که سریعاً در طور تیم‌های اطلاعاتی قرار گرفت و دو نفر از آنان بازداشت و تعدادی سلاح گرم کشف شده است.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، سردار عزیزالله ملکی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاشگران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سه روز گذشته شاهد تحرکات اراذل اوباش و اغتشاشگران در استان گیلان بودیم، اظهار کرد: با حضور به موقع نیروی انتظامی، بسیج و سپاه قدس گیلان برخورد قاطع با این افراد صورت گرفته است.

وی با اشاره به دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در روزهای گذشته گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در چند روز گذشته ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در استان گیلان توسط نیروی انتظامی، سپاه و بسیج بازداشت شدند که ۶۰ نفر از آنان خانم‌ بودند و بعضا از استان‌های دیگر برای خرابکاری وارد این استان شده بودند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از زخمی شدن بیش از ۱۰۰ پرسنل نیروی انتظامی در جریان آشوبات گیلان خبر داد و افزود: در ساعات اولیه نیروی انتظامی خویشتن داری کرد و در روزهای نخست بیش از ۱۰۴ پرسنل نیروی انتظامی زخمی شدند.

ملکی با اشاره به شناسایی لیدرهای ایجاد آشوب در استان گیلان بیان کرد: با رصدهای اطلاعاتی دقیق توسط نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لیدرهای ایجاد آشوب در گیلان شناسایی و به زودی به چنگال قانون خواهند افتاد.

وی با اشاره به دستگیری یک تیم خرابکاری در استان گیلان تصریح کرد: در روز گذشته یک تیم خبرکاری از استان‌های جنوبی وارد گیلان شد که سریعا در طور تیم‌های اطلاعاتی قرار گرفت و دو نفر از آنان  بازداشت وتعدادی سلاح گرم کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان شرایط استان گیلان در دو روز گذشته را آرام دانست و افزود: در دو شب‌گذشته کاملاً اوضاع عادی شده و شرایط تحت کنترل نیروی انتظامی، سپاه و بسیج است.

ملکی با هشدار به محدود افرادی که قصد آشوب در استان گیلان را دارند، گفت: به آن تعداد محدود افرادی که در استان قصد برهم‌زدن نظم عمومی را دارند هشدار می‌دهم که با آنان به شدت برخورد خواهد.

 

انهدام یک تیم خرابکاری در استان گیلان/۷۳۹ نفر از آشوب‌گران در استان بازداشت شدند

وی با قدردانی از ولایتمدار مداری مردم گیلان در برهه‌های مختلف کشور بیان کرد: مردم گیلان در روز گذشته و با حضور در راهپیمایی انزجار خود را از آشوب‌گران نشان داده و با حمایت از نیروی انتظامی و بسیج و سپاه اوج وفاداری خود را نشان دادند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !