امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۰۶:۲۴ - چهارشنبه ۳۰ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی‌فقیه در گیلان مطرح کرد؛
ضرورت بصیرت افزایی و ارتقای بینش سیاسی و معرفتی جوانان
نماینده ولی فقیه در گیلان بصیرت افزایی و ارتقای بینش سیاسی و معرفتی جوانان و دانشجویان را ضرورت جامعه امروز دانست و گفت: این کار بر دوش دانشگاه و حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا آیت‌الله رسول فلاحتی  در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور رهبر معظم انقلاب به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس از تهران و در گیلان با حضور جمعی از پیشکسوتان در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل وجود ریشه اعتقادی، رهبری آگاهانه و مردمانی با بصیر و ولایت مدار به پیروزی رسید و دوام و قوام یافت.

وی با اشاره به عدم توفیق سایر انقلاب‌های جهان افزود: نگاه و حرکت انقلاب اسلامی ریشه در باورهای اعتقادی و مذهبی دارد و همین خصیصه مهم و ارزشمند این انقلاب را با سایر انقلاب‌ها متمایز کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فجایع ضدبشری در آمریکا و دیگر کشورهای سلطه طلب، این اقدامات را جنایتی تأسف بار خواند و بیان کرد: بر اساس گزارش جهانی در طول ۷ سال گذشته ۵ هزار زن را در ایالات متحده کشتند و در همین چند ماه اخیر فقط ۳۰ زن توسط پلیس آمریکا به قتل رسید و این اتفاقات تلخ هیچ وقت بزرگ نمایی نمی‌شود.

آیت الله فلاحتی، بصیرت افزایی و ارتقای بینش سیاسی و معرفتی جوانان و دانشجویان در دانشگاه‌ها را ضرورت جامعه امروز دانست و اضافه کرد: عَلَم بصیرت افزایی و تقویت بینش سیاسی بر دوش دانشگاه و حوزه است و می‌طلبد برای آگاهی بخشی و هوشیاری جامعه در این عرصه اقدامات موثرتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه جو خفقان عدم بصیرت ملت‌ها خطر بزرگ جامعه بشری است، افزود: عالمان و اندیشمندان باید در عرصه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه پیشگام باشند.

 

بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس در عرصه مدیریت اجرایی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: چه کسی تصور می‌کرد در جنگ تحمیلی که جنگ ائتلاف جهانی علیه ایران بود ما به پیروزی برسیم و این موج بیداری نهضت امام (ره) فراگیر شود و امروز گروه‌های مقاومت متعدد برای مبارزه با استبداد و ظلم در منطقه و دنیا قد علم کنند و ما بعد از ۵۰ سال به یکی از پایگاه‌های مهم آمریکا ضربه به‌حق وارد کنیم.

سرهنگ حسن حبیبی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس، این موفقیت‌ها مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران دانست و اضافه کرد: از فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و مقاومت و شهادت امروز نیز می‌توانیم در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی حتی در امور اجرایی بهره‌مند شویم و مانند سال‌های دفاع مقدس توفیقات و موفقیت به‌دست آوریم.

گفته می‌شود جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان گیلان در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند و سپس همگان به بیانات رهبر معظم انقلاب گوش و جان سپردند.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !