امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۵۹:۲۳ - چهارشنبه ۳۰ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تیغ تعزیرات روی «تقلب» کشتارگاه مرغ در رودبار
 مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه ۲۱ میلیارد ریالی یک واحد تولیدی و کشتارگاه مرغ در شهرستان رودبار به علت تقلب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، مرتضی امینی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یک واحد تولیدی و کشتارگاه مرغ واقع در شهرستان رودبار به علت مخدوش کردن در قیمت گذاری و عدم رعایت مقررات بهداشتی در بسته بندی مرغ به پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم گردید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این گزارش در پی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، اطلاعات، صمت، دامپزشکی و بهداشت شهرستان ضمن بازرسی از کشتارگاهی در رودبار ملاحظه شد که در بسته بندی مرغ موارد بهداشتی رعایت نشده است، افزود: پس از تهیه گزارش، پرونده جهت رسیدگی قانونی به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان ادامه داد: شعبه مذکور پس از احضار و اخذ اظهارات و دفاعیات متهم و تحقیقات لازم و احراز تخلف انتسابی، متهم را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ بیش از ۲۱ ریال محکوم کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !