امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۲۵:۲۷ - یکشنبه ۲۷ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد:
برپایی موزه دفاع مقدس در آستانه اشرفیه
فرماندار استانه اشرفیه با بیان اینکه برپایی موزه دفاع مقدس در این شهرستان محلی برای پیوند نسل های گذشته با امروز است، کفت: برپایی موزه دفاع مقدس در آستانه اشرفیه به جد پیگیری و اجرا شود.

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه، دفاع مقدس را از اعجازهای قرن حاضر  دانست و تصریح کرد: ایران کشوری نوپای انقلابی با  دشمنان بسیار، عزتمندانه توانستند جایگاه ویژه ای در بعد نظامی و امنیتی در دنیا کسب کنند.

وی افزود: جنگ آثار و برکات بسیار در جامعه به جا گذاشت که بخش عمده افتخارات امروز نتیجه تجربیات دفاع مقدس است .

امام جمعه آستانه اشرفیه  با اشاره به اینکه جبهه ایران یک دانشگاه انسان سازی است، گفت: در دفاع مقدس از خرد و کلان  درامور نظامی و غیرنظامی ( امدادگری ، بهیاری و…)حضور داشتند و با رهاکردن درس و دانشگاه برای انجام تکلیفی  که امام خویش بر گردنشان نهاده بود، داوطلب کردند.

وی اضافه کرد: امروز باید به عنوان یکی از افتخارات ملی میراث دار و انتقال دهنده  به نسل های دیگر  باشیم وهرآنچه در توان ما است در طبق اخلاص گذاشته  در خدمت نظام مقدس اسلام باشیم .

 

حسین ذاکر استقامتی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه  با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته ترویج فرهنگ ولایت مداری  است، اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۱۴۰۱باید با رویکرد نو همراه باشد.

وی از خود گذشتگی جوانان برومندرا  مصداق بارز السابقون دانست که  متجلی صفات الهی  می باشند .

فرماندار آستانه با اشاره به اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیوند آن با شرایط حال و آینده  می باشد، تشریح دستاوردهای دفاع مقدس، تبیین عقلانیت در دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از سوی  مدیران دستگاه های اجرایی و یا نمایندگان دستگاه های اجرایی  را تاکید کرد.

ذاکر استقامتی با بیان اینکه برپایی موزه دفاع مقدس در آستانه اشرفیه محلی برای پیوند نسل های گذشته با امروز است، کفت: برپایی موزه دفاع مقدس در آستانه اشرفیه به جد پیگیری و اجرا شود.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !