امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۱۸:۱۶ - سه شنبه ۸ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزیر علوم در رشت:
ارتقای ایران به پذیرش توریسم سلامت/ آرزوی گیلان را شناسایی کنید
 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ظرفیت های توریسم درمانی کشور گفت: امروز در سایر کشورها ارائه کننده خدمات پزشکی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، محمدعلی زلفی گل در جریان افتتاح ۲۷ طرح عمرانی سلامت محور در گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان طی شیوع ویروس کرونا جهادگونه در خدمت سلامت مردم بودند و نوع نگاه مردم به این افراد کاملاً تغییر کرده است و به عنوان جهادگران عرصه سلامت نگاه می‌کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی وزارت بهداشت بعد از دوران کرونا دو چندان شده است، افزود: علاوه بر ایثار کادر بهداشت و درمان، اقدامات توسعه‌ای و گسترش زیرساخت‌های خدمات رسانی در عرصه سلامت افزون بر گذشت و سخاوت علمی و خدماتی شما است و یقیناً مردم قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان هستند.

وی با بیان اینکه توفیق خدمت به مردم نعمت بزرگی است که باید قدردان آن بود، تصریح کرد: اجرای این حجم از پروژه‌های عمرانی در گیلان و مدیریت درست آن قابل تقدیر است.

زلفی گل با اشاره به اینکه گیلان محل تفریح و نشاط مردم است و ارائه هر نوع خدمات به این استان به نوعی خدمات دهی ملی محسوب می‌شود، ادامه داد: بستر سازی سخت افزاری و نرم افزاری به استان گیلان باید با نگاه ملی اجرا شود و این موضوع در جلسه استانداران با دولت مطرح می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امروز کشور به جایی رسیده که توریسم درمانی داریم و در کشورهای دیگر نیز خدمات پزشکی ارائه می‌دهیم، گفت: جراحی‌هایی توسط پزشکان ایرانی انجام می‌شود که در دنیا بی نظیر است و برخی تکنیک‌های پزشکی آنها مختص و منحصر به فرد است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نمی‌توانستیم سیم خاردار بسازیم اما اکنون به جایی رسیدیم که صادرکننده هستیم، عنوان کرد: زمانی که انتقاد می‌کنیم، خدماتی را که مدیران ادوار ارائه دادند و خدماتی که نظام به مردم ارائه کرده را نادیده نگیریم زیرا کار کمی نیست و مدیریت این حجم از خدمات نیازمند درایت و هوش خاصی است و پرسنل کادر درمان از ذکاوت خاصی برخوردار هستند که باید الگوی سایر بخش‌ها باشد.

زلفی گل با اشاره به اینکه کمبودها زیاد است و عمده معضل فعلی کشور بیکاری است، بیان کرد: باید راهکاری برای این معضل اندیشیده شود اما نباید داشته‌های خود را فراموش کنیم باید برای رسیدن به اهداف خود برنامه و آرزو داشته باشیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: باید دید آرزوی گیلان در بخش‌های مختلف چیست زیرا بعد از مشخص شدن آرزوها برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم و برنامه ریزی و هدف گذاری انجام می دهیم‌.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !