امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۷:۲۲ - دوشنبه ۳۱ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قطع برق ۷۰ اداره گیلان/در مدیریت مصرف موفق عمل کردیم
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به همراهی ادارات و دستگاه ها در بهینه مصرف برق، اضافه کرد: در طرح کنترل و پلیش برق ادارات و نهادها، بیش از ۷۰ مورد برق ادارات به علت عدم رعایت مدیریت مصرف، قطع شد

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، محمدتقی مهدی زاده در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران با آثار خبری و رسانه ای خود نقش بسزایی در فرهنگ سازی در جامعه ایفا می کنند.
وی با اشاره به نقش فرهنگ ساز اصحاب رسانه در مدیریت مصرف، افزود: خبرنگاران با نگاه هنرمندان خود شیوه درست مصرف انرژی را جامعه تسری می بخشند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به رویکرد ارزشمند دولت در کلان برای کاهش خاموشی ها و پایداری برق، بیان کرد: اقدامات دولت و همگامی مردم و صنایع و واحدهای تولیدی سبب شد تا خاموشی ها در بخش خانگی به صفر برسد.
مهدی زاده با اشاره به همراهی ادارات و دستگاه ها در بهینه مصرف برق، اضافه کرد: در طرح کنترل و پلیش برق ادارات و نهادها، بیش از ۷۰ مورد برق ادارات به علت عدم رعایت مدیریت مصرف، قطع شد.
وی با بیان اینکه گیلان در مدیریت مصرف و عبور از پیک مصرف موفق عمل کرده است، افزود: بیش از ۷۰ درصد صنایع و واحدهای تولیدی گیلان کنترل پذیر شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به حجم گسترده از فرسودگی شبکه در استان، بیان کرد: جبران عقب افتادگی ها و ترمیم شبکه فرسوده نیازمند هزینه بالا است.
مهدی زاده با اشاره به اهمیت و جایگاه جهاد تبیین و نقش رسانه در این حوزه، اضافه کرد: جهاد تبیین یعنی دستاوردهای نظام و دولت برای مردم بازگو شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !