امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۴۸:۰۸ - یکشنبه ۳۰ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گازرسانی به ۲۳ روستای گیلان در هفته دولت
مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: در هفته دولت امسال با گازرسانی به ۲۳ روستای کوهستانی و صعب العبور و همچنین گازدار کردن ۲۶ واحد صنعتی جمعا با اعتباری بالغ بر ۲۶۳ هزار و ۱۶۶ میلیون ریال گام بلندی برای آبادانی استان بر می داریم.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، عیسی جمال نیکویی، با اشاره به حادثه خیزی استان گیلان و مشکلات ناشی از وقوع بحران های طبیعی همچون برف و سیل و زلزله در حوزه گازرسانی، اظهار کرد: حضور رسانه ها همواره به آگاه کردن مردم و امیدآفرینی کمک می کند.

وی با اشاره به برخورداری بیش از ۹۹ درصدی حوزه شهری استان گیلان از نعمت گاز، افزود: هر ۵۲ شهر استان گیلان گازدار است، اما در شهر ماسوله به واسطه بافت تاریخی اجازه گازرسانی نداریم.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه ۴۵۳۳ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و ۲۶۷ هزار و ۹۲۹ انشعاب و ۷۳۲ هزار و ۴۳۰ مشترک در حوزه شهری داریم، عنوان کرد: برخورداری ۲۹۰۵ روستای گیلان نیز ۹۶ درصد معادل ۲۱۱۷ روستاست که شامل ۱۷ هزار و ۲۱۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، ۳۵۸ هزار و ۵۰۶ انشعاب و ۴۶۱ هزار و ۹۲۱ مشترک می شود.

جمال نیکویی، هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بیان اقدامات و عملکرد دولت در بخش های توسعه عمران دانست و بیان کرد: شرکت گاز استان گیلان در هفته دولت امسال با گازرسانی به ۲۳ روستای کوهستانی و صعب العبور و همچنین گازدار کردن ۲۶ واحد صنعتی جمعا با اعتباری بالغ بر ۲۶۳ هزار و ۱۶۶ میلیون ریال گام بلندی برای آبادانی استان بر می دارد.

وی با اشاره به انتخاب شرکت گاز گیلان به عنوان استان معین گازرسانی به شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان، اضافه کرد: هم اکنون پروژه های فعال این طرح ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که شامل ۱۰۶ کیلومتر خط تغذیه و ۵۲۰ کیلومتر شبکه توزیع می شود.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان، با بیان اینکه از یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۳۵۱ مشترک گاز، یک میلیون و ۹۲ هزار مشترک خانگی و مابقی تجاری و صنعتی است، ادامه داد: در هفته دولت امسال ۱۴۶۴ خانوار در چهار روستای آستارا، پنج روستای لنگرود، پنج روستای املش، دو روستای شفت، شش روستای رودسر و یک روستای تالش با اعتبار هزینه شده ۲۳۸ هزار و ۷۰۶ میلیون ریالی گازدار می شوند.

وی پروژه های در دست اجرای شرکت گاز استان را مربوط به ۳۴ روستا دانست که تا بهار ۱۴۰۲ اجرایی می شود و خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان گیلان برنامه دارد تا ۲۳۳ روستای صعب العبور و کوهستانی را از نعمت گاز برخوردار کند.

جمال نیکویی، اشتراک برق را ملاک گازرسانی به ۲۳۳ روستای باقی مانده دانست و یادآور شد: تاکنون برای گازرسانی به ۱۱۹ روستا شامل رودسر، سیاهکل، رودبار، تالش و آستارا با هزینه کرد ۳۹۹ میلیارد تومان برنامه ریزی شده است.

وی در پایان از دسترسی مردم به ۲۲ خدمت شرکت گاز استان گیلان در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و اظهار کرد: سامانه متمرکز ۱۹۴(امداد و اتفاقات) را نیز در استان راه اندازی کردیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !