امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۵۹:۲۱ - یکشنبه ۳۰ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار گیلان:
دستگاه ها شکایت خود از رسانه ها را پس بگیرند
استاندار گیلان با تأکید براینکه دستگاه هایی که از خبرنگاران شکایت کرده اند باید شکایت خود را پس بگیرد، گفت: اعتبار برای بیمه تکمیلی خبرنگاران گیلانی تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا اسدالله عباسی در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان در تالار مرکزی رشت اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیش قراولان اجرای فریضه جهاد تبیین در جامعه هستند.

وی از برگزاری نشست خبری با اصحاب خبری در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در آینده نزدیک خودم را زیر سوال شما خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار خواهم داد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نسبت به مشکلات و مسائل خبرنگاران آگاه هستم، گفت: چالش‌ها و مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه کاملاً شفاف و تشخیص است و برای رفع آن باید اقدام جدی صورت گیرد.

عباسی با بیان اینکه چندصدایی ها موجب عقب ماندگی استان شده است، اضافه کرد: در گذشته صدای واحدی برای توسعه و پیشرفت استان گیلان وجود نداشت اما امروزه وفاق و همدلی خاصی در استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به نقش رسانه در تحقق همدلی و وفاق در استان، افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران، مردم و مسئولان را به هم نزدیک می‌کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه بخشی از مشکلات خبرنگاران دارای خلأ قانونی است، گفت: برخی چالش و مشکلات خبرنگاران باید با سازوکارهای قانونی حل و فصل شود.

عباسی با اشاره به سرعت انتقال خبر در عصر حاضر بیان کرد: در گذشته اخبار و اطلاعات به کندی انعکاس پیدا می‌کرد اما امروزه سرعت انتقال خبر به کمتر از یک دقیقه رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نقد از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: نقد رسانه‌ای با تخریب کردم افراد فاصله دارد نقد رسانه‌ای باید برای اصلاح امور باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقدهای خبرنگاران باید سازنده باشند، گفت: هر دستگاه و مسئولی در گیلان که از خبرنگاران و اصحاب رسانه شکایت کرده باید از شکایتش صرف نظر کنند.

عباسی با بیان اینکه در قلم و بطن آثار خبرنگاران سازندگی وجود دارد، اضافه کرد: توسعه و پیشرفت جامعه از مسیر قلم‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه عبور می‌کند.

وی از راه اندازی مرکز آموزش خانه مطبوعات گیلان خبر داد و افزود: اعتبارات بیمه تکمیلی خبرنگاران استان هم تأمین شده است.

استاندار گیلان از مدیرکل راه و شهرسازی استان خواست تا نسبت به تسهیل بخشی امورات خبرنگاران در راستای تأمین مسکن آنها اقدامات لازم را انجام دهد و بیان کرد: تسهیلات خرید سخت افزار رسانه‌ای برای خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان فراهم می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !