امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۸:۳۵ - چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حذف اسامی شهدا نشانه غیرانقلابی بودن مدیران است
گیلنا – امام‌جمعه رودبار با تأکید بر تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: اینکه در شهری، اسامی شهدا حذف می‌شود نشانه بی‌تدبیری، غیرانقلابی بودن مدیران و سست انگاشتن ارزش‌های اسلامی و انقلاب است. به گزارش گیلنا حجت‌الاسلام سید حسن سیدمحمدی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودبار در مصلی این […]

گیلنا – امام‌جمعه رودبار با تأکید بر تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: اینکه در شهری، اسامی شهدا حذف می‌شود نشانه بی‌تدبیری، غیرانقلابی بودن مدیران و سست انگاشتن ارزش‌های اسلامی و انقلاب است.

حذف اسامی شهدا نشانه غیرانقلابی بودن مدیران است

به گزارش گیلنا حجت‌الاسلام سید حسن سیدمحمدی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودبار در مصلی این شهر اظهار کرد: عبرت گیری از قیام عاشورا نیاز مبرم جامعه امروز است و باید در این زمینه روشنگری بیشتری شود.

وی با تأکید بر بازخوانی قیام امام حسین (ع) افزود: نسل جوان امروز باید فلسفه قیام عاشورا را موردپژوهش، تحقیق و تفکر قرار دهد و وظیفه ما است که نسبت به انتقال مفاهیم ارزشمند قیام عاشورا و سیره انبیا و ائمه اطهار کوشا باشیم.

امام‌جمعه رودبار با تأکید بر تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: اینکه در شهری، اسامی شهدا حذف می‌شود نشانه بی‌تدبیری، غیرانقلابی بودن مدیران و سست انگاشتن ارزش‌های اسلامی و انقلاب است و باید با چنین مواردی برخورد جدی صورت گیرد.

سیدمحمدی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: آموزش‌وپرورش زیربنای توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور است و می‌بایست نسبت به تعلیم و تربیت و مسئله‌آموزشی دانش آموزان توجه ویژه شود.

وی با تأکید بر همراهی نمایندگان در شفافیت آراء مجلس بیان کرد: چرا نمایندگان مجلس از شفافیت آراء واهمه دارند؟ بگذارید مردم بدانند که در تصویب طرح و لوایح چگونه عمل کردید.

امام‌جمعه رودبار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بخش بی‌فایده بودن مذاکره با آمریکا گفت: بارها به آمریکایی‌ها اعتماد کردیم جز بی تعهدی، کلاه‌برداری و دروغ نتیجه‌ای ندیدیم، مذاکره با آمریکا کار عبث و بیهوده‌ای است.

سیدمحمدی با بیان اینکه نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد، خاطرنشان کرد: برخی‌ها با عَلَم کردن شعار «تدبیر» با آمریکایی‌ها مذاکره کردند و هیچ نتیجه‌ای نگرفتند.

وی با اشاره به حمله‌های تند و ناجوانمردانه برخی مدعیان  نسبت قوه قضائیه خاطرنشان کرد: زمانی که نوبت به رسیدگی به تخلفات دختر یک وزیر می‌شود برخی سروصداها شروع می‌شود، آن‌هایی که مدعیان اصلاحات هستند به طرز ناجوانمردانه به عملکرد ارزشمند دستگاه قضا حمله می‌کنند که خارج دایره اسلام و انسانیت است.

امام‌جمعه رودبار با انتقاد از افزایش سرسام‌آور نرخ اجاره‌بهای مسکن گفت: مسؤولین چاره‌ای برای کنترل و کاهش قیمت اجاره‌بهای مسکن داشته باشند و در این زمینه نظارت بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدی با انتقاد از حذف یارانه برخی دهک‌های کم‌درآمد جامعه افزود: اکثر افراد بی‌بضاعت و کم‌درآمد و دهک‌های پایین با بی‌تدبیری دولت، یارانه‌شان قطع‌شده و این نشان می‌دهد که دولت در شناسایی میلیاردرها دچار مشکل است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !