امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۰۰:۵۱ - شنبه ۱۵ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه آستارا:
انتقاد خبرنگاران نباید با هجو و اهانت همراه باشد
 امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه خبرنگاران باید امانتداران جامعه باشند، گفت: انتقاد خبرنگاران نباید با هجو و اهانت همراه باشد.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا،  حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آستارا به بیان آثار محبت اهل بیت (ع) و تقرب یافتن به درگاه الهی با توسل به حضرات ائمه اطهار علیهم السلام پرداخت.

وی با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی، حضور گسترده مردم و برگزاری مراسم عزاداری را نشانه عظمت نهضت امام حسین (ع) و عشق و علاقه مردم به اهل بیت (ع) دانست و گفت: همه باید برای عزای امام حسین (ع) سنگ تمام بگذارند.

حجت الاسلام باقری ضمن تشکر از عزاداران حسینی و رعایت نکات سفارش شده در خصوص نظم مجالس و مسائل بهداشتی از برخی کاستی‌ها و تعلل‌ها در سیاه پوش کردن سطح شهر و معابر انتقاد کرد و افزود: علیرغم پیگیری‌های متعدد شهر رنگ و بوی محرم ندارد و باید در مراسم بعدی این نقیصه جبران شود.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار با تقدیر و تشکر از زحمات افسران جنگ نرم گفت: خبرنگاران متعهد که اخبار واقعی و امید بخش را در جامعه منتشر می‌کنند همیشه مورد توجه و احترام مردم و مسئولین هستند.

حجت الاسلام باقری ارومی با بیان اینکه خبرنگاران باید امانتداران جامعه باشند، افزود: نباید به بهانه انتقاد، زبان به هجو و اهانت گشود و یا با آبروی افراد بازی کرد. اگر خبرنگاری از مشکلی مطلع است قبل از اینکه آن را رسانه‌ای کند ابتدا تحقیقات لازم برای اطمینان از صحت یا چگونگی موضوع را انجام دهد و آنگاه نتیجه تحقیقات خود را با رعایت اخلاق حرفه‌ای منتشر کند.

امام جمعه آستارا با اشاره انتشار خبر قراردادهای تسلیحاتی بین ایران و روسیه توسط مقامات آمریکایی گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قدرت نظامی منطقه است که بعد از انقضای تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متحد علیه ایران در سال ۲۰۲۰ اکنون در زمینه موشک، پهپاد و زیردریایی تجهیزات خود را در اختیار روسیه می‌گذارد و در مقابل از هواپیما و تانک‌ها و سامانه‌های دفاعی روسیه استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران راه جدیدی در توسعه تسلیحات ایجاد کرده و آن حمایت از کشورهای محروم منطقه و جبهه مقاومت است که این دقیقاً مخالف روش مستکبران و زروگویان که فروش تسلیحات را فقط برای منافع مادی از طریق ایجاد جنگ در مناطق مختلف می‌خواهند، است.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !