امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۳۴:۴۰ - پنج شنبه ۱۳ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل:
آموزش ۱۵۰ حرفه در مرکز الزهرا (س) منجیل/ کارگاه آموزشی ویژه آقایان راه اندازی می شود
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ حرفه در این مرکز آموزش داده می شود، گفت: بزودی کارگاه آموزشی ویژه آقایان هم راه اندازی می شود.

 

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، زهرا عزیزی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه پشتوانه محکم و اثربخش مدیران در رسیدگی به امورات و تعالی بخشی سازمان هستند.
وی با اشاره به جایگاه و منزلت خبرنگاران، افزود: توجه و تکریم از خبرنگاران و اصحاب رسانه نباید فقط در ایام روز «خبرنگار» خلاصه شود بلکه این گونه اتفاقات باید استمرار داشته باشد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل با بیان اینکه رویکرد جدیدی از آموزش را در این مرکز، پیش گرفتیم، گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل در رشته های فنی، مهارتی، صنایع دستی، طراحی و دوخت لباس، آی تی، کامپیوتر و دیگر رشته ها هنرجو می پذیرد.
عزیزی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ حرفه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل آموزش داده می شود، اضافه کرد: ظرفیت های خوبی در بخش آموزش در این مرکز وجود دارد که می تواند زمینه را برای ورود افراد به بازار کسب و کار فراهم کند.
وی با بیان اینکه آموزش پایه و اساس همه بخش ها است، افزود: در مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل بیش از ۳۰ هزار نفرساعت آموزش ارائه شده است.

آموزش در مرکز مبتنی بر خوداشتغالی و معرفی به بازار کسب و کار است
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل از راه اندازی کارگاه آموزشی ویژه آقایان در این مرکز خبر داد و بیان کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل ویژه خواهران بود و تصمیم بر این شد تا برای بهره مندی از این ظرفیت، کارگاه ویژه آقایان را هم در این مرکز دایر کنیم.
عزیزی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای راه اندازی کارگاه آموزشی ویژه برادران در مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل، اضافه کرد: مکاتبات و پیگیری ها انجام شده و قرار است با مساعده مسئولان شهرستان و استان این مرکز به صورت دو منظوره اداره شود.
وی با اشاره به برگزاری چندین نمایشگاه دستاوردهای آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل، افزود: همایش ترغیب فرزندآوری با رویکرد جوان سازی جمعیت در این مرکز برگزار شد.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل با اشاره به بخشی از مشکلات و چالش های این مرکز، بیان کرد: تجهیز، تعمیر و بازسازی فضای اداری و کارگاهی جزء اولویت های ما در این مرکز بود که تا حد زیادی این کار انجام شده و یا در حال انجام است.
عزیزی با بیان اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا (س) منجیل ظرفیت خوبی برای شهرستان است، گفت: رسانه ها دست ما را در معرفی خدمات و توانمندی ها و ظرفیت های این مرکز بگیرند.
وی با بیان اینکه آموزش در مرکز مبتنی بر خوداشتغالی و معرفی به بازار کسب و کار است، افزود: نگاه مرکز در آموزش بر پایه اشتغال زایی و تامین نیازهای آماده به کار بازار استوار است.

گفتنی است، در این مراسم ضمن تجلیل از خبرنگاران شهرستان رودبار، از همسر خبرنگار فقید زنده یاد سیدمحمد مصطفوی نیز تجلیل شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !