امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۴۳:۰۴ - چهارشنبه ۱۲ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمیسیون های تخصصی شورای شهر رشت روسای خود را شناختند
 اعضای کمیسیون های تخصصی شورای شهر رشت با برگزاری رأی گیری انتخاب شدند.

به گزارش   پایگاه خبری گیلنا، محمد حسین واثق کارگرنیا در پنجاهمین جلسه علنی شورا ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: امیدوارم که همه ما با درک صحیح از واقعه عاشورا بتوانیم در مسیر حق و عدالت گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی رشت به انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای رشت در دومین سال فعالیت شورای ششم اشاره کرد و گفت: روز گذشته از این بابت جلسه‌ای با حضور ۱۱ عضو شورای رشت برگزار شد و عضویت در کمیسیون‌ها بر اساس تمایل و اعلام نظر موافق هر کدام از اعضا در نظر گرفته شده است.

در ادامه با برگزاری رأی گیری اعضای کمیسیون‌های مختلف شورای شهر رشت انتخاب و معرفی شدند.

بر این اساس حسن کریمی کرنق، مهدی نوری هریس و علیرضا تاج شهرستانی به به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و منشی کمیسیون بهداشت و محیط زیست انتخاب شدند.

همچنین سید شمس شفیعی، هادی رمضانی و حسن کریمی کرنق به عنوان رئیس، نایب رئیس و منشی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت انتخاب شدند.

مهدی نوری هریس، مسعود عباس نژاد و محمد حسین واثق کارگرنیا به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و منشی کمیسیون عمران شورای شهر رشت انتخاب شدند.

همچنین برای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت نیز علیرضا تاج شهرستانی به عنوان رئیس و سید شمس شفیعی و کریمی کرنق به ترتیب به عنوان نایب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

مسعود عباس نژاد به عنوان رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک انتخاب و مهدی نوری هریس و سید شمس شفیعی به ترتیب به عنوان نایب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

هادی رمضانی، محمد حسین واثق کارگرنیا و مسعود عباس نژاد نیز به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و منشی کمیسیون توسعه پایدار شورای رشت انتخاب شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !