امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱:۰۶:۱۸ - سه شنبه ۴ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگاه قضا جلوی پنبه شدن صنعت نساجی را گرفت
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه مالکان کنونی کارخانه ریسندگی در صدد تغییر کاربری صنعتی کارخانه به کاربری مسکونی هستند، گفت: حسب دستور رئیس کل دادگستری استان گیلان، دادستان لاهیجان اجازه تغییر کاربری را نداده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، حجت الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد قضایی از کارخانه ماشین‌سازی امیدی و کارخانه ریسندگی در شهرستان لاهیجان بازدید نمود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان  با اشاره به ظرفیت مناسب شرکت ماشین‌سازی امیدی در راستای اشتغال‌زایی جوانان اظهار کرد: هم اکنون ۲۵۰ نفر از تحصیل کردگان رشته‌های فنی در این شرکت مشغول به کار هستند که در صورت بهره‌برداری از تمام ظرفیت کارخانه، این تعداد به ۵۰۰ نفر ارتقا می‌یابد.

احمد آقایی با اشاره به حمایت از دستگاه قضا از تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان گفت: دستگاه قضا، حمایت‌های حقوقی لازم را با برگزاری نشستی با حضور مدیران و مسؤولان متولی در دادگستری گیلان در خصوص اعطای مجوزها و برخورداری از تسهیلات بانکی در مدت زمان کوتاه‌تر ودر چارچوب قانونی انجام خواهد داد.

وی در بازدید از کارخانه ریسندگی لاهیجان که مساحتی بیش از ۴۰ هزار متر مربع دارد وضعیت کنونی آن را ماحصل بی‌توجهی و غفلت‌ورزی مسؤولان و سوء‌استفاده از موقعیت کارخانه دانست و افزود: بنا به نظر کارشناسان این واحد تولیدی غیر فعال بیش از دو هزار میلیارد تومان ارزش دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه این کارخانه می‌توانست بستر اشتغال جوانان منطقه باشد ولی مالکان کنونی در صدد تغییر کاربری صنعتی کارخانه به کاربری مسکونی هستند، تصریح کرد: حسب دستور رئیس کل دادگستری استان گیلان، دادستان لاهیجان اجازه تغییر کاربری را نداده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

به گفته وی، با پیگیری دستگاه قضایی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در جهت حل مشکلات بانکی، دارایی، تامین اجتماعی و غیره از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، ۴۰ واحد تولیدی از تعطیلی نجات یافته و به چرخه تولید بازگشته‌اند و برای ۱۶۰۰ نفر هم امنیت شغلی فراهم شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !