امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۴۰:۲۹ - پنج شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار عبدالهی:
نقش‌آفرینی فرماندهان دفاع مقدس هنرمندانه بیان شود
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح دفاع مقدس را مربوط به آحاد ملت دانست و گفت: موزه دفاع مقدس باید نقش‌آفرینی، فرماندهان رزمندگان، ایثارگران و شهدا گیلان با ابزار هنرمندانه به نسل جوان جامعه به نمایش بگذارند.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، سردار سرتیپ علی عبدالهی در دیدار با مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه وجود هشت هزار شهید در استان گیلان بیانگر نقش این استان در دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: باید نقش آفرینی شهدا، فرماندهان شهید، جانبازان و ایثارگران با ابزار هنر برای جوانان بازگو شود.

وی دفاع مقدس را مربوط به آحاد ملت دانست و گفت: دفاع مقدس مربوط به آحاد مردم است، لذا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز مربوط به همه مردم است به این منظور این مراکز باید نقش آفرینی، فرماندهان رزمندگان، ایثارگران و شهداء عزیزگیلان با ابزار هنرمندانه به نسل جوان جامعه به نمایش بگذارند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم توجه به تولید محتوای فرهنگی در موزه دفاع مقدس بیان کرد: باید  بخشی از محتوای مرکز فرهنگی با استفاده از این طرح اجرایی و بخش دیگری را نیز با استفاده از نقش هر استان در دفاع مقدس به زبان هنر و در قالب فن‌آوری روز در موزه دفاع مقدس به دور از اغراق عملیاتی شود.

عبدالهی نقش پیوند دوران دفاع مقدس و محور مقاومت در موزه دفاع مقدس را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در تدوین محتوا از رویدادهای غنی مذهبی مردم گیلان از آل بویه گرفته تا نهضت جنگل و نقش مردم درپیروزی انقلاب اسلامی وبویژه دوران سخت دفاع مقدس  و پیوند این دوران بامحور مقاومت  لحاظ شود.

مدیر کل حفظ نشر و آثار ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه ساخت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس با سرعت در حال انجام است، اظهار کرد: هر یک از شهدای استان گیلان دارای ویژگی‌های برجسته در حوزه زندگی فردی و اجتماعی هستند لذا سعی بر این داریم در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به این ویژگی‌ها توجه جدی شود.

سرهنگ حسن حبیبی با تاکید بر لزوم توجه به تولیدات رسانه‌ای در خصوص شهدای شاخص گیلان در دوران دفاع مقدس گفت: این استان دارای فرماندهان بزرگی در دوران دفاع مقدس به مانند شهید مهدی خوش‌سیرت، برادران قلی‌پور، شهید املاکی و بیگلو است که‌اگر شجاعت آنان برای مردم بازگو شوند بخش مهمی از این مشکلات جانعه برطرف خواهد شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !