امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۵۹:۵۲ - سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خیزِ صمت گیلان برای احیای «ایحا گستر»
مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از وضعیت شرکت صنعتی ایحا گستر شمال گفت ;i خاموشی غم بار این شرکت؛ علیرغم وجود شرایط تولید با مدرن ترین ماشین آلات، واقعا جفا به تولید و اقتصاد کشور و استان است.

 به گزارش پایگاه خبری گیلنا، تیمور پورحیدری در بازدید از وضعیت شرکت چاپ و بسته‌بندی ایحاگستر شمال اظهار کرد: وقتی همه مؤلفه‌های تولید به لحاظ فنی و تأسیسات با زحمات زیاد به بهترین شکل ممکن با سرمایه‌گذاری حدود پنج هزار میلیارد تومان آماده تولید و ایجاد اشتغال است، چرا باید بانک کار را قفل کند؟

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در چه شرایط اقتصادی قرار است نظام بانکی به نفع تولید معطوف شود، تصریح کرد: آنچه امروز در این بازدید دریافتیم جز اخلال در نظام تولید و ناهماهنگی باسیاست‌های کلی نظام در راستای تولید نبود و خطوط تولید خاموش؛ نمی‌تواند هیچ اشتغال و پویایی اقتصادی را در جامعه ایجاد کند و آیا این توقف تولید در سال مزین به تولید پذیرفته است؟

وی بیکار ماندن و سوزاندن فرصت ۷۰۰ نفری اشتغال جوانان این مرزوبوم در این واحد را ماحصل رویکرد غلط نظام بانکی و عدم درک صحیح نوسانات اقتصادی دانست و گفت: در هیچ شرایطی؛ خواب سرمایه، توقف خطوط تولید و مستهلک شدن تأسیسات و ابنیه واحدهای صنعتی؛ منجر به اخذ مطالبات معوق و جرائم تسهیلات بانکی نخواهد شد.

به گفته پورحیدری یکی از سیاست‌های راهبردی حوزه تولید و تجارت جذب سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به این حوزه است، درحالی‌که سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده توسط کارآفرینان در چالش بزرگ بانکی؛ هر روز فرو می‌روند و با اقدامات غیر کارشناسی زمینه دلخوری و گلایه شدید کارآفرینان فراهم می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با قدردانی از دستگاه قضایی استان که تاکنون حمایت‌های زیادی را جهت صیانت از تولید اعمال کرده است، بیان کرد: همه ما در این جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه سرباز نظام و حامی مردم هستیم  و متأسفانه در این مقوله برخی از رویکردهای مغایر بانک‌ها، امور مالیاتی، بیمه و تأمین اجتماعی قابل‌پذیرش نیست و باید بگویم زخم کاری تحریم داخلی و فشار ناشی از آن به‌مراتب کاری‌تر از استکبار شده است.

 وی با تأکید بر اینکه من شخصاً تمام همت و آبرویم را برای راه‌اندازی این واحد صنعتی و جلوگیری بیشتر از اتلاف سرمایه کشور با حمایت شخص استاندار پرتلاش می‌گذارم، افزود: مطمئن هستم فارغ از اتفاقات گذشته، مسؤولین ارشد ملی و استانی در جهت پویایی تولید و حرکت این واحد صنعتی با ما مساعدت و کمک خواهند کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !