امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۳۰:۴۷ - سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ضرب‌العجل یک هفته ای رئیس کل به مدیران آستانه‌اشرفیه
رئیس کل دادگستری گیلان به همراه مسؤولان قضایی در محل وقوع حادثه پل کیسم شهرستان آستانه‌اشرفیه حضور یافت و دستوراتی را در این خصوص صادر کرد‌.

به گزارش  پپایگاه خبری گیلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان از محل واژگونی خودرو در پل کیسم آستانه‌اشرفیه بازدید و دستوراتی در این زمینه صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز همدردی با بازماندگان و بستگان حادثه سقوط خودرو در کانال جاده کیسم اظهار کرد: اهمال، کم‌کاری و ترک فعل مسؤولان ذیربط در نصب حفاظ و نرده آهنی و ایجاد ایمنی و امنیت جاده‌ای در این حادثه روشن و محرز است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز شاهد حوادث تلخ مشابهی در جاده‌‌های کانالی استان بودیم، گفت: دادستان شهرستان آستانه‌اشرفیه موظف است طی نامه‌ای برای ادارات متولی اعم از آب منطقه‌ای و راهداری مهلت یک هفته‌ای جهت برطرف کردن  نواقص و برقراری ایمنی برابر استانداردهای موجود مشخص کند.

رئیس کل دادگستری گیلان همچین تأکید کرد که مدیرانی که ظرف مهلت مقرر شده به وظایف خود عمل نکنند مورد پیگرد سریع قانونی قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز با بیان اینکه در ساعت ۲۱ شب گذشته یک دستگاه پراید در جاده کانالی پل کیسم از جاده منحرف شده و در کانال آب سقوط کرد اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه چهار نفر از همشهریان عزیزمان به دلیل خفگی در آب، جان خود را از دست دادند.

به گفته مجید تاج الدینی، در بازدیدهای گذشته دادستانی در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه که در معیت رئیس پلیس راه رشت لاهیجان صورت گرفت، نواقص و مشکلات جاده‌های شهرستان به مدیران ارشد متولی در استان ابلاغ شد.

وی با اشاره به ضرب‌‌الأجل یک ماهه گفت: در این نامه طی ضرب‌العجل یک ‌ماهه تأکید شد برابر اهمیت و ضرورت موضوع، مدیران مربوطه نسبت به رفع نواقص و برقراری ایمنی راه‌ها و جاده‌های کانالی شهرستان آستانه‌اشرفیه اقدام کنند.

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !