امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۱۴:۵۵ - پنج شنبه ۱۹ خرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی خیرین، "امنیت ساز " می شوند؛
راه اندازی سیستم امنیتی و حفاظتی در منطقه سیاهرود با کمک خیرین
سیستم امنیتی و حفاظتی در منطقه سیاهرود با مشارکت حاج رحیمعلی براری خَیِر گرانقدر منطقه خریداری، نصب و راه اندازی شد.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، در مراسمی با حضور امام جمعه رستم آباد، فرمانده بسیج حوزه شهری رستم آباد، رئیس کلانتری رستم آباد و جمعی از اهالی و مسئولان محلی، سیستم امنیتی و حفاظتی در منطقه سیاهرود به بهره برداری رسید.

با راه اندازی این سیستم امنیت چهار روستای منطقه ارتقاء پیدا می کند

امام جمعه رستم آباد در این مراسم با تقدیر از زحمات عوامل بسیج و انتظامی در برقراری نظم و امنیت در منطقه رستم آباد شمالی بویژه سیاهرود، اظهار کرد: بدون شک امنیت، آسایش و آرامش امروز را مدیون خون با برکت و مطهر شهدا هستیم.

حجت الاسلام حسین مالکی با بیان اینکه منطقه سیاهرود پتانسیل های ارزشمندی در بخش های مختلف بویژه گردشگری دارد، گفت: نگاه به گردشگری باید ایرانی و اسلامی باشد ولی متاسفانه فرهنگ گردشگری سمت و سوی غربی پیدا کرده است.

وی با اشاره به سرقت های مکرر در منطقه سیاهرود، وجود سیستم امنیتی و حفاظتی در این منطقه را الزامی دانست و از دست اندرکاران و بانیان این حرکت بزرگ تقدیر و تشکر کرد و افزود: با راه اندازی این سیستم امنیت چهار روستای منطقه ارتقاء پیدا می کند.

به گزارش گیلنا، سیستم امنیتی و حفاظتی در منطقه سیاهرود با مشارکت حاج رحیمعلی براری خَیِر گرانقدر منطقه خریداری، نصب و راه اندازی شد.

 

ن  

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !