امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۲۷:۰۸ - پنج شنبه ۱۹ خرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با اجرای طرح آب «شیرین کن»؛
آب به کام آستارا شیرین می شود
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به ۷۷۰ روستای گیلان، گفت: طرح آب «شیرین کن» در آستارا اجرا می‌شود.

به گزارش ایگاه خبری گیلنا اتابک جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه و عمران آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برطرف کردن مشکلات فاضلاب شهر آستارا پس از چندین سال در اولویت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به مشکلات فاضلاب آستارا، افزود: پکیج تصفیه خانه فاضلاب آستارا بزودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود و تا شهریور ماه سال جاری این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفری از اجرای طرح جهاد آبرسانی خبر داد و گفت: جهاد آبرسانی با همکاری سپاه پاسداران و بخش خصوصی اجرا و در مجموع ۱۰ هزار روستا در کشور آبرسانی می‌شود.

وی همچنین به اجرای این طرح در استان گیلان اشاره کرد و گفت: این طرح در ۷۷۰ روستای گیلان نیز با اعتبار بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از راه‌اندازی آب شیرین‌کن پنج هزار متر مکعبی با همکاری بخش خصوصی در آستارا خبر داد و گفت: شرکت آب و فاضلاب در تلاش است با راه‌اندازی آب شیرین‌کن، مشکل کم‌آبی و افت فشار در آستارا برطرف کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !