امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۱۰:۳۲ - پنج شنبه ۱۹ خرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون وزیر نیرو خبر داد:
نوسازی کامل شبکه توزیع برق در گیلان تا سال آینده/پیک مصرف برق در کشور از ۶۰ هزار مگاوات گذشت
معاون وزیر نیرو با ابرار نگرانی از افزایش پیک‌مصرف برق در کشور گفت: پیک مصرف برق در کشور به ۶۰ هزار مگاات رسیده است ولی همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق در حال تامین برق مورد نیاز کشور هستند.

 به گزارش پایگاه خبری گیلنا، همایون حائری در حاشیه افتتاح شبکه خود نگهدار برق در استان گیلان جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید شبکه‌های فرسوده برق در برخی استان‌های کشور باید نوسازی شوند، اظهار کرد: برق یکی از نیازهای اصلی مردم در طول سال است ولی در برخی استان‌های کشور در حوزه شبکه توزیع با فرسودگی‌هایی مواجه هستیم که باید برطرف شود.

وی با اشاره به نوسازی بخشی از شبکه فرسوده برق در گیلان گفت: امروز هفت کیلومتر شبکه خود نگهدار فشار ضعیف در برخی از روستاهای لنگرود جایگزین شبکه فرسوده شده است.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه کل شبکه فشار ضعیف گیلان ۲۰ هزار کیلومتر است،تصریح کرد: کل شبکه‌های فشار ضعیف مسی در استان ۲۰ هزار کیلومتر است که هفت هزار کیلومتر آن اجرایی شده و مابقی تا اواخر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

حائری مزایای با تأکید بر لزوم‌توجه به خدمات‌رسانی مناسب در حوزه به مردم با توجه به فرارسیدن فصل گرما بیان کرد: شبکه‌های خود نگهدار فشار ضعیف دارای مزایایی همچون مقاومت و استحکام بالا در مقابل طوفان و برق رسانی مناسب در شرایط بحرانی است.

وی با ابرار نگرانی از افزایش پیک‌مصرف برق در کشور گفت: پیک مصرف برق در کشور به ۶۰ هزار مگاوات رسیده است ولی همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق در حال تامین برق مورد نیاز کشور هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !