امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱:۴۷:۱۴ - چهارشنبه ۱۸ خرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تکمیل راه‌آهن رشت انزلی در دهه فجر/تصفیه خانه شیرابه سراوان تا هفته آینده افتتاح می‌شود
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به آخرین وضعیت راه آهن رشت انزلی گفت: راه آهن رشت انزلی جزو پروژه‌های مهم استان است اعتبارات لازم جذب و همچنین مشکل مصالح برطرف شده لذا امیدوارم تا دهه فجر این پروژه به بهره‌برداری برسد

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، اسدالله عباسی در جلسه با مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه برگزاری چنین نشست‌هایی به حل مشکلات گیلان در عرصه‌های مختلف کمک می‌کند، اظهار کرد: یکی از اهداف دولت، حل مشکلات کشور با برگزاری نشست‌های مختلف و با استفاده از ظرفیت تمامی نهادها از جمله مجمع نمایندگان گیلان است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری نشست با اعضا مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مصوبات و اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان و بودجه سال ۱۴۰۱ و تامین اعتبارات از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بوده است.

استاندار گیلان از اجرای عملیاتی آب‌رسانی به ۷۱۱ روستای گیلان خبر داد و افزود: به منظور آبرسانی به ۷۱۱ روستای گیلان یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده لذا در این خصوص و همچنین حل مشکلات پسماند و منابع آبی جلساتی با رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اول رئیس جمهور و وزرای دولت انجام شده است.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به تامین برق واحدهای صنعتی در گیلان بیان کرد: در این نشست در خصوص کاهش تعرفه برق، انتقال و تولید برق به اندازه کافی برای واحدهای صنعتی مورد بحث قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روند حل معضل پسماند و قرارگاه مدیریت آب به طور روزانه در حال انجام است، تصریح کرد: به نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم عرض کردم که مسئله پسماند و مدیریت قرارگاه آب به طور روزانه رصد می‌شود تا پیشرفت آن مشخص و اقدامات لازم اتخاذ شود.

استاندار گیلان با اشاره به آخرین وضعیت راه آهن رشت انزلی گفت: راه آهن رشت انزلی جزو پروژه‌های مهم استان است و اعتبارات لازم جذب و همچنین مشکل مصالح برطرف شده و هیچگونه مشکلی وجود ندارد لذا امیدوارم تا دهه فجر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

به گفته عباسی، یکی دیگر از اهداف دولت در گیلان احداث و تکمیل کشتی‌های رو رو کامیون‌بر از بندر کاسپین به آستارا خان سپس به قزاقستان و باکو است.

وی از راه‌اندازی دو خط آستان قدس و شهاب خودرو در سراوان افزود: تا هفته آینده تصفیه خانه شیرابه با ظرفیت ۶ تن در روز راه‌اندازی می‌شود.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه جلسات مشترک با استاندار گیلان منجر به حل بسیاری از مشکلات در استان می‌شود، اظهار کرد: در ادامه برگزاری جلسات مشترک با استاندار بحث پیگیری مطالبات به حق مردم در بحث بودجه و مدیریت پسماند، کشاورزی، آب شرب و برق صنایع که مجموعه مشکلات دارای اولویت اول هستتد مطرح شده است.

مهرداد گودرزوند چگینی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با اعضا هیئت دولت توسط مجمع نمایندگان گیلان گفت: برای حل مشکلات استان و جذب بودجه مقرر شد تا با دستگاه‌های اصلی کشور در خصوص با وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، معاون اول و وزیر راه شهرسازی جلساتی برگزار شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !