گیلنا – نماینده عالی دولت در شهرستان رشت اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۶۱۵ طرح و پروژه با مبلغ ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گیلنا میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای اداری با گرامیداشت هفته دولت، گفت: هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر است و فرصت بسیار خوبی برای ارائه خدمات دولت و افتتاح پروژه‌های مختلف در این مدت است.

وی همچنین ادامه داد: برنامه‌های خاصی برای هفته دولت برنامه ریزی شده است و هر روز شاهد افتتاح پروژه‌ها هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۶۱۵ طرح و پروژه با مبلغ ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ۲۱۴ پروژه‌ها در بخش عمران شهری و روستایی بالغ بر ۱۲۹ میلیارد تومان، ۹ پروژه در بخش صنعت و معدن با اعتباری بالغ بر ۱۶۶ میلیارد تومان، ۱۵ پروژه در بخش فرهنگ و گردشگری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان و ۵ پروژه در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان از مهمترین پروژه‌های هفته دولت است.

همه مدیران شهرستان در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت حضور داشته باشند

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه انتظار داریم همه مدیران شهرستان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها حضور داشته باشند، گفت: امسال سال رونق تولید است و مهمترین کاری که در این سال می‌توان انجام داد فعالسازی واحدهای صنعتی و تولیدی راکد است.

مومنی‌زاده در ادامه به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: انتخابات امسال با شعار «گام دوم، انقلاب، قانونمداری و بی‌طرفی و انسجام ملی» برگزار خواهد شد.

مشارکت مهمترین رکن انتخابات است

وی با بیان اینکه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت چهار رکن اصلی انتخابات است، افزود: مشارکت مهمترین رکن انتخابات است و خطی که معاندین و دشمنان آن را تعقیب می‌کنند همین موضوع مشارکت مردم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت در پایان گفت: وظیفه مسئولان این است که مشارکت را تقویت کنیم و بنده از همین جا استفاده می‌کنم و همه آحاد مردم، احزاب و گروه‌ها را به مشارکت پرشور در انتخابات دعوت می‌کنم.