امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۳۱:۵۸ - یکشنبه ۸ خرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده رشت:
گذر موفق از تابستان ها چالش جدی صنعت برق است
  نماینده رشت در این نشست با اشاره به چالش های پیش رو در صنعت برق، اظهار کرد: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش جدی مواجه شده است که نیاز به اقدامات اساسی و زیربنایی در این حوزه کاملا محسوس و ضروری می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا جبارکوچکی نژاد نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن دیدار با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل این شرکت، به گفت و گو پیرامون مسائل روز صنعت برق و بررسی راهکارهای عبور از پیک سال جاری پرداخت.

نماینده رشت در این نشست با اشاره به چالش های پیش رو در صنعت برق، اظهار کرد: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش جدی مواجه شده است که نیاز به اقدامات اساسی و زیربنایی در این حوزه کاملا محسوس و ضروری می باشد.

جبار کوچکی نژاد، نیاز امروز جامعه را به برق ضروری دانست و تاکید کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت وجود برق در زندگی مردم، تامین رفاه و آسایش شهروندان در گرو پایداری شبکه های برق است.

وی با بیان اینکه گذر موفق از تابستان سالجاری و سالهای آتی چالش جدی صنعت برق است، افزود:  می توان با رفع ضعف برق ها و رفع فرسودگی شبکه های توزیع برق به تامین آسایش مردم کمک کرد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به تلاش‌های کارکنان این شرکت جهت خدمات ‌رسانی بهتر به مشترکین، گفت : ارائه خدمات مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می‌باشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

محمد تقی مهدیزاده با اشاره به عملکرد مثبت توزیع برق در سنوات گذشته، بیان کرد: تجربه گذر از پیک بار سال گذشته نشان داد که برای تأمین برق پایدار در پیک سال جاری، باید به سمت مدیریت بار مشترکین حرکت کرد، لذا رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین از طریق توسعه کنتور هوشمند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیاده‌سازی طرح های مدیریت مصرف می باشد که از سالیان گذشته در دستور کار صنعت برق قرار گرفته و هم اکنون با سرعت بیشتری در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح امکان ارسال فرمان قطع و وصل و همچنین اخطار پیش از قطع به مشترک مقدور می باشد به نحوی که قابلیت محدودیت بار از طریق کنتور هوشمند انجام می شود و با کنترل پذیر کردن مشترکین پرمصرف از راه دور، قابلیت اعمال محدودیت بار مصرفی برای آنها در ایام پیک فراهم می شود که می تواند کمک بسزایی به پایداری شبکه و عدم قطع سایر مشترکین داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه  با تمهیدات اندیشیده شده وزارت نیرو و شرکت توانیر در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین برای مدیریت بار اوج مصرف در تابستان امسال کاملا آماده‌ایم، گفت: تلاش بر این است با پشتوانه برنامه‌های تدوین شده، ناترازی‌های تولید و مصرف جبران شود.

مهدیزاده با بیان اینکه برای خدمت رسانی شایسته و مناسب به مردم همراهی و همدلی مشترکین لازم و ضروری است، اضافه کرد:  امیدواریم بتوانیم با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همگرایی مدیران ارشد استان، خدمت رسان مردم شریف گیلان به بهترین شکل ممکن باشیم.

وی در انتها به اپلیکیشن”برق من” اشاره و بیان کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه می‌توانند علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات و امورهای توزیع برق بصورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !