امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۵۱:۰۵ - جمعه ۳۰ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده ولی فقیه در استان گیلان:
آیت الله بهجت دارای ویژگی‌های برجسته علمی، اخلاقی و معنوی بود
نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: آیت الله بهجت دارای ویژگی‌های برجسته در زمینه‌های علمی، اخلاقی و معنوی بود و حیات این عالم ربانی منشاء خیر و برکت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا  آیت الله رسول فلاحتی در مراسم سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله بهجت از مراجع فقید تقلید که در مسجد فاطمیه قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: آیت الله بهجت دارای ویژگی‌های برجسته در زمینه‌های علمی، اخلاقی و معنوی بود و حیات این عالم ربانی منشأ خیر و برکت بوده است و اخلاص و تقوای ایشان در حقیقت مشعل هدایت برای جامعه بود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به نقش ممتاز عالمان در طول تاریخ اسلام ابراز داشت: عالمان دین با دو بال علم و معنویت در طول تاریخ اسلام و تشییع انسان‌ها را در مسیر کمال راهبری کرده‌اند.

وی بیان داشت: عالمان دین آنچه که در گفتار برای هدایت مردم بیان می‌داشتند اول خودشان به آن عمل می‌کردند و در راستای دفاع از اسلام همواره در صحنه با هوشیاری حضور داشتند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امام راحل که از پرورش یافتگان حوزه علمیه بوده توانست با نهضت خود انقلاب اسلامی را برپا کند افزود: تشکیل حکومت اسلامی بر پایه فقه شیعی از انتظارات عالمان و فقها در طول تاریخ بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: حرکت علما در طول تاریخ همواره با پشتوانه مردمی توأم بوده که نمونه بارز آن نهضت انقلاب اسلامی بوده است و باید بیان داشت امروز نیز با وجود مشکلاتی که کشور در عرصه‌های مختلف با آن مواجه است، اما نظام جمهوری اسلامی برتر از دوران قبل از انقلاب و حکومت طاغوت است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب و اسلام ایستاده است و همین ایستادگی ملت موجب شده تا آنان ناامید شوند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه خواهند بود افزود: دشمنان نیز بدانند که با تمام تحریم‌ها و هجمه‌های اقتصادی خود راه به جایی نخواهند برد و در برابر اراده ملت ایران با رهبری‌های مقام معظم رهبری به مسیر خود ادامه می‌دهد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !