امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۲۴:۴۳ - چهارشنبه ۲۸ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۴۸ تن روغن خوراکی در گیلان کشف شد/افزایش ۱۶ درصدی تشکیل پرونده قاچاق کالا
فرمانده انتظامی گیلان از افزایش ۱۶ درصدی تشکیل پرونده در خصوص قاچاق کالا در این استان خبر داد و گفت: در این مدت ۴۷ فقره پرونده در حوزه احتکار به ارزش ۲۸۹ میلیارد ریال تشکیل و ۳۹ تن و۶۸۰ کیلوگرم آرد، ۴۸ تن و۵۳۲ کیلوگرم روغن خوراکی و ۱۰۱ تن و۵۰۰ کیلوگرم برنج از محتکران ارزاق عمومی مردم کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، سردار عزیز الله ملکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد امنیت روانی در جامعه یکی از اهداف نیروی انتظامی است، اظهار کرد: همواره در شرایط سخت اقتصادی عده‌ای به دنبال ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم اجتماعی در جامعه هستند که در همین راستا نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای برقراری نظم و امنیت دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با قاچاق کالا، ارز و محتکران در گیلان گفت: یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتطامی برخورد قاطع با قاچاقیان کالا، ارز و محتکران در گیلان بوده و از ابتدای سال تاکنون، ۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد و ۵۸ تن ماکارونی احتکار شده در شهر رشت شناسایی و در همین راستا سه نفر دستگیر و دو واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تأکید بر لزوم شناسایی، مقابله و کشف فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی توسط نیروی انتظامی بیان کرد: بر اساس آمار از اوایل سال جدید تاکنون  ۶۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شده که این رقم به نسبت مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۷۴ درصدی مواجه شده است.

ملکی از افزایش ۱۶ درصدی تشکیل پرونده در خصوص قاچاق کالا در این استان خبر داد و افزود: با اقدامات صورت گرفته ۵۵۲ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۶ درصدی مواجه بوده است.

وی عملکرد پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با محتکران ارزاق عمومی مردم را بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: در این مدت ۴۷ فقره پرونده در حوزه احتکار به ارزش ۲۸۹ میلیارد ریال تشکیل و ۳۹ تن و۶۸۰ کیلوگرم آرد، ۴۸ تن و۵۳۲ کیلوگرم روغن خوراکی و ۱۰۱ تن و۵۰۰ کیلوگرم برنج از محتکران ارزاق عمومی مردم کشف شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !