امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۰۳:۴۱ - جمعه ۲۳ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:
پرداختن به مفاخر و ارزش های فرهنگی و هنری به مردم واگذار شود
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزاری رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی را نقطه عطفی برای معرفی شخصیت‌ها و چهره‌ها دانست و گفت: پرداختن به این برنامه ها باید به مردم واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، رضا ثقتی در جلسه معرفی فیلمسازان دومین جشنواره میراث ناملموس گیلان، اظهار کرد: جشنواره میراث ناملموس اتفاق ارزشمندی است که در حوزه فرهنگی و هنری استان رخ داده و باید چنین فعالیت‌های استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به دغدغه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در معرفی مفاخر و شخصیت‌های فرهنگی و هنری استان، افزود: دومین جشنواره میراث ناملموس فرصت مغتنمی است تا به معرفی شخصیت‌ها و مفاخر گمنام و خوشنام استان بپردازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر تحقق مشارکت مردم در مناسبت‌های فرهنگی، تصریح کرد: پرداختن به مناسبت‌ها، مفاخر و ارزش‌های فرهنگی و هنری باید به خود مردم واگذار شود.

ثقتی با بیان اینکه در گذشته رویداد مردمی در حوزه فرهنگ و هنر کمتر رخ داده است، گفت: مردم محوری در بخش‌های مختلف بسیار موفقیت آمیز است و در بخش فرهنگ و هنر هم این موضوع صدق می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید در انتخاب موضوعات و گفتمان‌ها به نظرات مردم توجه شود، افزود: مردم امروز به گفتمان مردمی و انقلابی توجه ویژه دارند و این گفتمان باید در مراسم و جشنواره‌ها لحاظ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه به حمایت همه جانبه این اداره کل از هنرمندان و رویدادهای فرهنگی اشاره و بیان کرد: فضا برای مشارکت همه هنرمندان در رویدادهای فرهنگی و هنری فراهم است.

ثقتی، برگزاری رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی را نقطه عطفی برای معرفی شخصیت‌ها و چهره‌ها دانست و بیان کرد: گیلان دارای سرمایه‌های ارزشمندی فرهنگی و هنری است که باید به آنها پرداخته شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه به هنرمندان و گروه‌های هنری، افزود: برای هنرمندان و فعالین فرهنگی و هنری باید بسته حمایتی ویژه در نظر گرفته شود تا راحت تر بتوانند تولید اثر کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !