امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۰:۴۳:۰۵ - جمعه ۲۳ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف بیش از ۲۰ تن روغن احتکاری در رشت
رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به کشف بیش از ۲۰ تن روغن احتکار شده در شهرستان رشت، گفت: تقاضای هیجانی ناشی از فضای روانی باید کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، تیمور پور حیدری در گفتگو با رسانه‌ها با تشریح مانور سراسری تشدید نظارت بر بازار در استان گیلان، اظهار کرد: بیش از ۲۰ تن روغن سرخ کردنی احتکار شده در شهرستان رشت کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مقدار از این میزان چهار هزار و ۴۸۵ کیلوگرم روغن سرخ کردنی از انبار یکی از شرکت‌های پخش در رشت کشف شده است، گفت: پنج هزار و ۵۳۸ بطری روغن سرخ کردنی ۸۱۰ گرمی از این شرکت کشف و برای دسترسی عموم مردم در فروشگاه‌های بزرگ و پر تردد در حال توزیع است.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه تقاضای هیجانی و کاذب ناشی از فضای روانی، باید کاهش یابد و این موضوع علت نا آرامی در بستر بازار است، ادامه داد: شهروندان با توجه به ذخایر مطلوب کالاهای اساسی در گیلان از ازدحام برای خرید مازاد نیاز به شدت پرهیز کنند.

پورحیدری به کشف بیش از ۱۰ هزار و ۴۷۴ کیلو گرم روغن سرخ کردنی و پنج هزار و ۳۸۰ کیلو گرم روغن جامد از انبار یک شرکت دیگر در رشت اشاره کرد و گفت: این مقدار روغن احتکار شده به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که در روزهای آینده در بازار توزیع می‌شود.

وی ضمن تشکر از زحمات بازرسان این اداره کل، اضافه کرد: از مردم استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار روغن و مرغ و سایر اقلام ضروری مردم استان هر چه سریع‌تر از طریق تلفن ۱۲۴ و یا سامانه ۱۲۴.ir تخلف مربوطه را اعلام کنند تا همکاران ما در سراسر استان هر چه سریع‌تر به تخلفات مربوطه رسیدگی کنند.

بر چسب ها: , ,
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !