امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۳۷:۵۹ - یکشنبه ۱۸ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر عامل شرکت سیمان خزر:
موفقیت “خزر” را مدیون کارگران هستیم
مدیر عامل شرکت سیمان خزر گفت: ثبت رکورد بالاترین تولید و تحویل از بدو تاسیس تاکنون در کنار پشت سر گذاشت از موانع، مشکلات و هجمه های بدخواهان تنها با قدرت، توکل و تعهد کارگران این مجموعه تحقق یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، مدیر عامل شرکت سیمان خزر در همایش تجلیل از کارگران این کارخانه به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگرف اظهار کرد: فرهنگ سازمانی سیمان خزر همدلی و جدیت در کار بوده و در این مسیر با تکیه بر توان متخصصین و پرسنل جوان خود درون زایی و برون گرایی را بعنوان یک  هدف مستمر پیگیری می نماید .

دکتر اسحق جمال امیدی با استناد به آیه شریفه شریفه ۱۷۳  آل عمرا، عزم و اراده کارگران و پرسنل سیمان خزر را برگرفته از روحیه اعتقادی و جهادی عنوان کرد و گفت:  ثبت رکورد بالاترین تولید و تحویل از بدو تاسیس تاکنون در کنار پشت سر گذاشت از موانع، مشکلات و هجمه های بدخواهان تنها با قدرت، توکل و تعهد کارگران این مجموعه تحقق یافته است.

وی کارگران را ستون و بازوان اصلی مجموعه تولیدی دانست و افزود: جامعه کارگری نه تنها در تولید اثرگذارند بلکه در بخش های دیگر نیز نقش موثری دارند.

 

در ادامه این مراسم از ۱۰ نفر از همکاران نمونه و منتخب شرکت با اهدای لوح تقدیر  قدردانی شد.  و هم چنین در پایان مراسم با حضور مهمانان استانی و شهرستان از خدمات و اقدامات ارزنده ی دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با اهدای لوح از سوی حاج محمود ایزددوست عضو محترم موظف سیمان خزر تقدیر و قدردانی شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !