امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۱۲:۱۸ - جمعه ۱۶ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار:
پژوهش سرای دانش آموزی رودبار قطب انرژی های نوین گیلان است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار گفت : پژوهش سرای دانش آموزی رودبار قطب انرژی های  نوین در سطح استان گیلان است

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، امیرعلی باقری اسکلکی  در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های  معلمان، مدیران و خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی،  گفت : خبرنگاران  از بهترین های شهرستان رودبار هستند  و آنان را از خانواده بزرگ  فرهنگیان می دانیم  که باعث  پیشرفت و موفقیت  آموزش و پرورش شهرستان رودبار می باشند

وی به موفقیت های بدست آمده اشاره کرد و افزود :  بیش از ۱۰ نفر از دانش آموزان شهرستان رودبار سال گذشته رتبه زیر هزار را کسب کردند و رتبه های اول استانی در گروه های آموزش ابتدایی، متوسط اول و دوم از افتخارات آموزش و پرورش  رودبار است

مدیر آموزش و پرورش رودبار با اشاره به تقویت روحیه معنویت محوری در مدارس این شهرستان، بیان کرد: بیش از هزار دانش آموز در مسابقات قرآنی شرکت کردند و از این تعداد ۱۱۳ دانش آموز  برگزیده شدند.

باقری با بیان اینکه در زمینه پرورشی بطور مستمر سه سال رتبه اول استان گیلان را کسب کرده ایم، گفت : پژوهش سرای دانش آموزی رودبار قطب انرژی های  نوین در سطح استان گیلان است .

وی با اشاره به مسائل عمرانی در مدارس شهرستان، اضافه کرد: عملیات مقاوم سازی مدرسه بعثت رستم آباد آغاز شده و  مدرسه سمیه منطقه لوشان هم در حال احداث می باشد و بزودی به پایان می رسد.

مدیر آموزش و پرورش رودبار از آغاز نقشه برداری و   صدور سند برای ۱۱۷ مدرسه در شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون ۱۰۷ مدرسه نقشه برداری شده است و بزودی کلنگ احداث مدرسه پاچنار لوشان که از نیازهای ضروری منطقه می باشد به زمین زده خواهد شد

باقری سپس به میزان با سوادی مردم شهرستان رودبار اشاره کرد و گفت : ۹۸ درصد از  جمعیت شهرستان رودبار با سواد هستند و تلاش می کنیم  بیسوادی را در شهرستان ریشه کن  کنیم .

وی با اشاره به استقبال کم نظیر دانش آموزان به حضور در کلاس ها، بیان کرد: پر  استقبال ترین شهرستان  از نظر حضور دانش آموزان در مدارس  استان گیلان  هستیم

مدیر آموزش و پرورش رودبار   با بیان اینکه  در دوران بیماری کرونا و بهره گیری  از فضای مجازی، بیش از ۱۵۰ تبلت و گوشی در اختیار دانش آموزان کم بضاعت قرار گرفته است، گفت : یکی از دغدغه های بنده موضوع نقل و  انتقال فرهنگیان از شهرستان رودبار  می باشد که با انجام این کار، دانش آموزان  از وجود معلمان آموزش دیده و  با تجربه   محروم می شوند .

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !