امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۰۱:۱۸ - پنج شنبه ۱۵ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمارهای تلخ از وضعیت تولید در گیلان؛
خروج ۶۰۰ بنگاه اقتصادی و واحد تولیدی گیلان از چرخه تولید/ بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در تملک بانک‌ها هستند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها باید تعیین تکلیف شود تا چنانچه بانک قادر به احیای آن نیست با انتقال مالکیت آن به سرمایه گذاران ظرفیت مناسبی برای افزایش اشتغال در گیلان به دست آید.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا سیاوش آقاجانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ بنگاه اقتصادی و واحد تولیدی گیلان از چرخه تولید خارج شده و دچار رکود هستند.

وی افزود: امسال احیای بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی راکد و نیمه فعال در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اضافه کرد: تعدادی از واحدهای تولیدی به دلیل فرسودگی دستگاه‌ها و یا فروش آن به بخش خصوصی از چرخه تولید خارج شده است.

آقاجانی با اشاره به پیگیری استاندار و نمایندگان گیلان در مجلس در خصوص راه اندازی مجدد واحدهای تولید راکد، ادامه داد: بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در تملک بانک‌ها هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تاکید کرد: واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها باید تعیین تکلیف شود تا چنانچه بانک قادر به احیای آن نیست با انتقال مالکیت آن به سرمایه گذاران ظرفیت مناسبی برای افزایش اشتغال در گیلان به دست آید.

آقاجانی همچنین گفت: در سال گذشته ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت‌های صنایع و بنگاه‌های اقتصادی خسارت دیده از شرایط کرونایی پرداخت شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !