امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۳۵:۳۸ - یکشنبه ۱۱ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید ویژه استاندار گیلان برای کاهش دغدغه کشاورزان
استاندار گیلان با اشاره به تلاش برای کاهش دغدغه کشاورزان در زمینه تامین آب کشاورزی، گفت: همه مدیران و متولی برای مدیریت درست پای کار هستند.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا اسدالله عباسی  در حاشیه آبگذاری در تونل آب بر فومن در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شروع رهاسازی آب سد سفیدرود از روز گذشته، اظهار کرد: امسال شاهد کاهش آب در حوزه آبریز سد سفیدرود بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه نشست‌های زیادی با کارشناسان در زمینه رفع این مشکل برگزار شده است، افزود: بعد از جمع آوری نظرات قرارگاهی برای مدیریت منابع آب در مرکز و شهرستان‌های گیلان راه اندازی شد.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی این قرارگاه مدیریت بهینه و اثرگذار است، گفت: تلاش شد تا میزان بازدهی آبرسانی افزایش یاد و آب بندان ها و سردهنه ها نیز لایروبی شد.

وی همچنین به اصلاح پمپاژها و آماده سازی تجهیزات و استفاده از همه ظرفیت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: همه مدیران و دستگاه‌های متولی برای توزیع مناسب و عادلانه آب تا پایان برنج کاری پای کار هستند.

گفتی است؛ آبگذاری در کانال راست سد سنگر برای تأمین آب حدود ۶۰ هزار هکتار از اراضی شرق استان و تونل آب بر فومن برای تأمین آب ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری غرب گیلان انجام شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !