امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۲۹:۳۱ - یکشنبه ۱۱ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس جمعیت هلال احمر رودبار خبر داد؛
نجات معجزه آسای راننده پراید در تصادف با کامیون
 رئیس جمعیت هلال احمر رودبار با اشاره به تصادف دو خودروی پراید و کامیون در محور قدیم رودبار به رشت، گفت: راننده خودروی پراید که گیر کرده بود با تلاش امدادگران نجات یافت.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، مهدی احدی  با اشاره به جزئیات تصادف دو دستگاه خودروی پراید و کامیون در محور قدیم رودبار به رشت (حوالی گنجه رودبار)، اظهار کرد: به محض دریافت گزارش تصادف تیم امداد و نجات پایگاه شهید آقایی هلال احمر رودبار به منطقه اعزام شد.

وی با اشاره به شرایط سخت امداد و نجات در سوانح رانندگی، افزود: با توجه به شدت جراحت و آسیب دیدگی و تصادف سنگین، تیم امداد و نجات هلال احمر رودبار عملکرد رضایت بخشی از خود نشان داد.

رئیس هلال احمر رودبار با بیان اینکه تیم امداد و نجات تمام دقت و سرعت خود را برای نجات افراد آسیب دیده بکار می‌گیرد، گفت: برخور دو خودروی سواری پراید با کامیون در مسیر قدیم رودبار –رشت (بعداز گنجه) دو مصدوم داشت که یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت تصادف و جراحت بالا در خودروی خود گرفتار شده بود.

وی ادامه داد: با بکارگیری تجهیزات تخصصی ست نجات توسط نجات گران پایگاه شهید آقایی رهاسازی و به مراکز درمانی انتقال داده شد.

احدی اضافه کرد: حفظ خونسردی و اعتماد به تیم امداد و نجات می‌تواند در بسیاری از حوادث به کمک شخص آسیب دیده بیاید که باید مورد توجه افراد قرار گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !