امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۳۰:۲۷ - پنج شنبه ۸ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد؛
دستگیری ۲۲ نفر در حوادث سایت زباله سراوان/ ۵ پلیس زخمی شدند
 معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان به دستگیری ۲۲ نفر از افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی و اخلال در سایت زباله سراوان بودند اشاره کرد و گفت: پنج پلیس مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد با اشاره به بازگشایی ورودی سایت زباله شهر رشت، اظهار کرد: از حدود ۲۰ روز پیش مردم بخش سراوان رشت در اعتراض به انباشت غیر اصولی زباله در ورودی سایت تخلیه زباله تحصن کرده و از ورود خودروهای حامل زباله به این مکان جلوگیری کردند.

وی با اعلام حمایت پلیس از مطالبات به حق مردم و تاکید بر اهمیت چاره اندیشی دستگاه‌های متولی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست، افزود: کارکنان انتظامی برابر مصوبه شورای تأمین استان در راستای ایجاد نظم و امنیت و همچنین برابر هماهنگی با مرجع قضائی، صبح امروز در محل سایت زباله سراوان حضور پیدا کرده و با همکاری بسیار خوب مردم فهیم بخش سراوان نسبت به بازگشایی ورودی سایت زباله اقدام کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بسیار خوب مردم فهیم بخش سراوان، اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای سودجو با سنگ پراکنی و درگیری فیزیکی قصد داشتند مانع بازگشایی سایت زباله سراوان شوند که با هوشیاری و اشرافیت پلیس ناکام ماندند.

وی افزود: در جریان سنگ پراکنی این افراد ۵ نفر از کارکنان انتظامی مصدوم شدند که برابر گزارش‌های رسیده حال ۴ نفر از آنها مساعد و یک نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

سرهنگ رسول‌زاده تصریح کرد: ۲۲ نفر از افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی و سو استفاده از مطالبه به حق مردم سراوان بودند، شناسایی، دستگیر و پرونده آنها هم اکنون از طریق مرجع قضائی در حال رسیدگی است.

وی از اقدامات همه جانبه مسئولان و متولیان امر در دستگاه‌های مختلف برای رفع معضل دفن غیر اصولی زباله خبر داد و بر لزوم چاره‌اندیشی در خصوص تبعات جبران‌ناپذیر زیست محیطی آن تاکید کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !