امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۲۳:۰۷ - پنج شنبه ۸ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صادرات گیلان شتاب می گیرد!
 رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه با اشاره به راه اندازی مرکز شتاب دهنده صادرات گیلان، گفت: توسعه زیرساخت ها به تقویت تجارت ایران کمک می کند.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا هادی تیزهوش تابان در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر گیلان با اشاره به راه اندازی مرکز شتاب دهنده صادرات استان، اظهار کرد: این مرکز در راستای تحقق شعار سال بوده و به منظور تقویت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است.

وی با تأکید بر لزوم همراهی و همگامی همه دستگاه‌ها اقتصادی گیلان، ادامه داد: مقرر شده با همکاری پارک علم و فناوری و اتاق‌ها در راستای تجاری سازی واحدهای دانش بنیان گام برداشته شود.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان در ادامه به برخی اهداف این مرکز شتاب دهنده صادرات اشاره و اضافه کرد: توسعه بازارهای داخلی و خارجی از جمله این اهداف است.

وی با بیان اینکه با شناسایی واحدهای دانش بنیان و فناور نسبت به آموزش واحدها اقدام می‌شود، ادامه داد: در گام بعدی با اصلاح ساختار سازمانی واحدها پروسه تجاری سازی آنها آغاز می‌شود.

تیزهوش تابان با اشاره به اینکه ایجاد مرکز شتاب دهنده با کمک نخبگان دانشگاهی و تجار موفق در بازارهای جهانی فعالیت خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: برای راه اندازی این مرکز ورود واحدهای تولیدی و شرکت‌های تجاری به بازارهای جهانی و بین المللی است.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با بیان اینکه استان گیلان به عنوان استان معین صادرات به فدراسیون روسیه انتخاب شده است، ادامه داد: گیلان با داشتن پتانسیل‌های مهم اقتصادی و سرمایه گذاری نقش مؤثری در توسعه مراودات تجاری ایران با دو کشور روسیه و آذربایجان دارد به همین منظور توسعه زیرساخت‌ها از مؤلفه‌های مهم رشد و توسعه این استان قلمداد می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های تجاری در گیلان، اظهار کرد: تقویت این زیرساخت‌ها به تقویت تجارت کشور کمک می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !