امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۰۱:۴۲ - پنج شنبه ۸ ارد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازگشایی مسیر سایت زباله سراوان با حکم قضایی
 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بر اساس تصمیم شورای تأمین گیلان و با حکم دستگاه قضائی مسیر ورود زباله به سراوان بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، مهر نوشت؛ سرهنگ مجید رسول زاده فرساد با اشاره به اینکه مطالبات مردم سراوان به حق است، اظهار کرد: همگان باید در برابر قانون تمکین کرده و از آن تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه پلیس ضابط قضائی و مجری قانون است، افزود: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان گیلان و با توجه به اتمام مهلت ۲۰ روزه به تجمع کنندگان برای بازگشایی و فرصت حل موضوع به صورت قانونی مسیر ورود زباله به سراوان همچنان مسدود باقی مانده بود.

سرهنگ رسول زاده تاکید کرد: پلیس همواره رویکرد ایجابی را در دستور کار داشته قرار بود با مشارکت خود مردم بازگشایی مسیر انجام شود.

وی با اشاره به بازگشایی مسیر ورودی زباله به سراوان با حکم قضائی، اضافه کرد: در جریان بازگشایی مسیر چند تن از حاضران که قصد سو استفاده از مطالبه بحق مردم و شرایط موجود را داشتند دستگیر و بازداشت شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان همچنین گفت: در حال حاضر مسیر ورودی زباله به سراوان بازگشایی شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !