امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۳۵:۱۸ - شنبه ۲۷ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه لاهیجان تأکید کرد؛
جمهوری اسلامی ایران اهل مقاومت است نه مذاکره
امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه عده ای همه معادلات داخلی را به مذاکره با بیگانگان گره زده بودند، گفت: همگان بدانند جمهوری اسلامی ایران اهل مقاومت است نه مذاکره.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا حجت الاسلام جواد سلیمانی  در ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سعید مسافر در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم گنجینه ارزشمند و رویش‌های جدید نظام اسلامی و انقلاب هستند.

وی با اشاره به عظمت قرآن و ماه مبارک رمضان، افزود: شهدا با تاسی، تأمل توسل به قرآن مسیر ساعات و خوشبختی را انتخاب کردند.

شهید مسافر اولین شهید جبهه مقاومت نیست و آخری هم نخواهد بود

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهید مسافر اولین شهید جبهه مقاومت نیست و آخری هم نخواهد بود، گفت: برای مقابله با جریان استکبار و پیروزی حق بر باطل شهید مسافرهای زیادی به پا خواهند خواست و مسیر حق طلبی مثل همیشه هموار است.

حجت الاسلام سلیمانی به تبیین خاص بودن شهدا از جهات مختلف پرداخت و بیان کرد: زنجیره پیشگامان جبهه مقاومت و عدالت خواهی برای هموار کردن جاده و جاذبه ظهور تا محکم‌تر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهید مسافر، افزود: شهید مسافر برای حق طلبی و دفاع از حرم تمام هستی خود را گذاشت و سعادتمند شد.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهدایی چون شهید مسافر جهانی می‌اندیشیدند، گفت: شهدای مدافع حرم، عقل، تفکر و عملشان جهانی و فراتر از مرزها بود و برای صدور و انقلاب و گفتمان محور مقاومت تمام هست و نیست شأن را فدا کردند.

سلیمانی با اشاره به تعبیر امام راحل نسبت به درجه بالای شهدای دفاع مقدس به نسبت شهدای صدر اسلام، اضافه کرد: مقام و جایگاه شهدای مدافع حرم اگر بالاتر از شهدای دفاع مقدس و صدر اسلام نباشد، کمتر نیست.

وی با اشاره به اعجاز شناختی و رفتاری شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم که عموماً دهه شصتی و هفتادی بودند و جنگ را لمس نکرده و خاکریزها را نمی‌شناختند در چنین حالتی به جنگ با داعش و تکفیری‌ها رفتند و شهید شدند.

جمهوری اسلامی ایران اهل مقاومت است نه مذاکره

شهدای مدافعان حرم پیشگامان و سفیران بیداری اسلامی هستند

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهدای مدافعان حرم پیشگامان و سفیران بیداری اسلامی هستند، گفت: شهدای مدافع حرم حلقه اثرگذار صدور انقلاب اسلامی و گفتمان جبهه مقاومت هستند.

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر اینکه جهانی فکر، عمل و مبارزه کردن کار هر کسی نیست، اضافه کرد: در فضای مسموم امروز و خدعه های رسانه‌ای دشمن، جهانی حرکت کردن و عمل کردن بسیار سخت است اما شهدای مدافع حرم امثالی چون شهید مسافر به آن عینیت بخشیدند.

وی افزود: بیداری اسلامی و حق طلبی در منطقه و جهان، با تلاش، ممارست و جان فشانی شهدایی چون شهید مدافع حرم سعید مسافر تحقق پیدا کرده است.

عده‌ای ترسو حل تمام مسائل کشور به مذاکره گره زده بودند

امام جمعه لاهیجان گریزی هم به دل بستن مسئولان گذشته به لبخندهای کدخدا زد و بیان کرد: در گذشته مسئولان تمام مشکلات و مسائل ریز و درشت کشور را به ارتباط با بیگانگان گره زده بودند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به عملکرد ضعیف مسئولان گذشته در اداره امور کشور، تصریح کرد: زمانی برخی مسئولان ترسو و بزدل خنده‌ها و خوشی‌هایشان برای غربی‌ها بود و اخم‌هایشان برای انقلابی‌ها و حزب الهی‌ها بود این افراد منافع خود را در لبخند با آمریکا و اروپا می‌دیدند.

وی، گره زدن مشکلات کشور به مذاکره با آمریکا و اروپا را دلیل عقب ماندگی و پسرفت دانست و افزود: عده‌ای ترسو حل تمام معادلات، تصمیم‌ها و مسائل کشور را در مذاکره با بیگانگان می‌دانستند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهدا مایه عزت مندی، اقتدار و افتخار جامعه اسلامی هستند، گفت: شهدای مدافع حرم چون جهانی فکر و عمل می‌کردن، به دنیا نشان دادند که ایران یک ابرقدرت است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم آرمان‌های انقلاب را در جهان تبیین کردند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی به همت شهدای جبهه مقاومت و سرور شهدای این محور شهید حاج قاسم سلیمانی، تمام قواعد و برنامه‌های دشمن را بر هم زده است

وی با اشاره به نقش محوری یادواره‌های شهدا، افزود: برپایی محافل و یادواره‌های شهدا موجب دوام و قوام انقلاب اسلامی می‌شود.

نگاه اداری و مدیریتی باید جهادی و انقلابی باشد

امام جمعه لاهیجان با اشاره به ضعف‌ها در لایه‌های مدیریتی، بیان کرد: برخی ضعف‌های مدیریتی سبب شده تا دشمن به خود اجازه دخالت و اظهار نظر بدهد.

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر اینکه نگاه اداری و مدیریتی باید جهادی و انقلابی باشد، تصریح کرد: رفتار اداری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ما باید نشأت گرفته از سیره، روش و منش شهدایی باشد.

وی، عمل به سیره شهدا را راه نجات و فائق آمدن از مشکلات کشور دانست و افزود: انقلابی، جهادی و شهدایی عمل کردن رمز عبور از مشکلات کشور است.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به تأثیرگذاری رفتار و اعمال شهید مسافر به همه محله‌ای ها و همسایه‌های خود، بیان کرد: رفتار و اعمال شهید مسافر به قدری نیکو و پسندیده بود که لات محله شهید تحت تأثیر قرار گرفت.

سلیمانی با بیان اینکه شهدا از دشمن نمی‌ترسیدند و همین ویژگی آنها را از دیگران متمایز کرده بود، گفت: شهدا خداترس بودند و بر اساس منویات و فرامین امامین انقلاب حرکت می‌کردند.

وی اضافه کرد: نترسیدن و کوتاه نیامدن از مواضع اصلی حق طلبی مهم‌ترین شاخصه شهدا به شمار می‌رفت.

جمهوری اسلامی ایران اهل مقاومت است نه مذاکره

جمهوری اسلامی ایران مقاومتی است نه مذاکراتی

امام جمعه لاهیجان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مقاومتی است نه مذاکراتی، گفت: نظام اسلامی با تقدیم حاج قاسم و دیگر دلاورمردان جبهه حق علیه باطل و همچنین مقاومت جانانه مردم در مقابل تحریم‌ها و تهدیدات، ثابت کرد که روحیه مقاومت همیشه پیروز میدان است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به تشییع میلیونی پیکر شهید حاج قاسم، بیان کرد: مردم با حضور در مراسم مختلف شهید حاج قاسم سلیمانی ثابت کردند که «مرد میدان» را محبوب تر است.

وی ترس را آفت مدیریتی و اداری امروز عنوان کرد و افزود: مدیران در لایه‌های مختلف مدیریتی باید “نترسیدن از دشمن” را از حاج قاسم بیاموزند.

انتقاد از وجود مافیا در صنعت خودرو

امام جمعه لاهیجان با انتقاد از وجود مافیا در صنعت خودرو، بیان کرد: وقتی رهبری انقلاب، رؤسای جمهور و مجلس همه نسبت به صنعت خودرو گله مند هستند اما مافیای خودرو اجازه نمی‌دهد تا خودروی ارزان و با کیفیت به دست مردم برسد.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین اضافه کرد: برخی ترس‌ها و بزدلی‌ها باعث شده تا مافیای خودرو روز به روز قوی‌تر شود و مسئله این صنعت لاینحل باقی بماند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !