امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۴۸:۰۶ - شنبه ۲۰ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی “اصناف” از گرانی ها شانه خالی می کند!
رییس اتاق اصناف گیلان گفت: گرانی با گرانفروشی فرق می‌کند و گرانی ربطی به اصناف ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، محمد شکریه اظهار کرد: اصناف در نوروز امسال خدمات رسانی مطلوبی به مردم داشتند و نظارت بسیار خوبی هم بر روند کار بازار صورت گرفت.

وی با اشاره به جریمه ۸۴۵ واحد صنفی متخلف در سال جاری افزود: با متخلفین در حوزه اصناف بدون هیچ اغماضی برخورد می شود.

کم فروشی نانوایان آمار تخلفات را بالا برد

شکریه با بیان اینکه یکی از بیشترین تخلفات در حوزه اصناف فعالیت واحدهای صنفی بدون پروانه است، ادامه داد: کم فروشی در نانوایان متخلف نیز زیاد است و این امر آمار تخلفات اصناف استان را بالا برده است.

وی تصریح کرد: برخی از مشتریان به ما گرانفروشی اصناف را گزارش می کنند که ما رسیدگی می کنیم. البته گرانی با گرانفروشی فرق می‌کند و گرانی ربطی به اصناف ندارد و اصناف سود تعیین شده را از فروش کالا می برند.

عدم درج قیمت کالا و عدم صدور فاکتور از تخلفات اصناف متخلف گیلان

رییس اتاق اصناف گیلان گفت: تخلفات دیگر نظیر عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور از جمله تخلفات اصناف استان است که دلیل آن می‌تواند شیطنت و تنبلی صاحبان واحدهای صنفی باشد.

وی بیان کرد: تعداد اصناف در گیلان به دلیل نبود شغل کافی رو به افزایش است و این امر موجب می‌شود که فارغ التحصیلان بیکار برای تامین هزینه های زندگی خود و کسب درآمد به فکر باز کردن فروشگاه بیفتند.

افزایش ورود و فعالیت زنان به حوزه اصناف گیلان

شکریه تصریح کرد: ورود زنان برای فعالیت در حوزه بازار در گیلان بیشتر از قبل شده و این روند افزایشی امسال نیز بیشتر خواهد شد زیرا هزینه های زندگی بالا رفته است و در برخی از خانواده ها مرد به تنهایی نمی‌تواند معاش خانه را تامین کند و به همین دلیل زنان بیش از گذشته برای داشتن شغل در بخش اصناف و بازار فعال شده‌اند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !