امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۰۸:۱۵ - یکشنبه ۷ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرعامل سیمان خزر در دیدار با رئیس صمت گیلان:
خزر در مسیر تولید و اقتصاد دانش بنیان حرکت می کند
مدیرعامل سیمان خزر در دیدار با رئیس صمت گیلان گفت: سیمان خزر همواره در راستای تولید و اقتصاد دانش بنیان بوده و این مهم نقطه قوت و مولفه موفقیت این شرکت به شمار می رود.  

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در دیدار با مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان گیلان، اظهار کرد: عمل و اجرای فرامین “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” در سرلوحه امورات شرکت سیمان خزر در سال ۱۴۰۱ بوده و در قدم اول تحقیق و توسعه در واحد کنترل کیفیت عملیاتی گردیده است

دکتر اسحق جمال امیدی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان، اشتقال آفرین، به تشریح با وضعیت سیمان و کارخانجات تولید این محصول در سالی که گذشت پرداخت و بیان کرد: هم اکنون با عنایت به شرایط کنونی، لازم است همکاران با درایت و هوشمندی و بهره گیری از دانش و تجارب به عواملی مانند قیمت تمام شده محصول، مدیریت هزینه ها و همچنین بالا بردن میزان بهره وری و خصوصا استفاده بهینه و حداکثری از عوامل موجود و در اختیار ، توجه ویژه ای  کرده و در تحقق اهداف سازمانی و راهبردهای تعریف شده در صنعت سیمان تلاشی وافر کنند.

وی همچنین تصریح کرد: سیمان خزر همواره در راستای تولید و اقتصاد دانش بنیان بوده و این مهم نقطه قوت و مولفه موفقیت این شرکت به شمار می رود.

 

سیمان خزر موفقیت های چشمگیری داشته است

در ادامه این جلسه دکتر پور حیدری مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان  هم گفت: جای بسی افتخار است که شرکت سیمان خزر با همه مشکلات پیش روی صنعت سیمان امروز  مشکلی در تولید ندارد و نتایج بسیار مطلوبی نیز در سال ۱۴۰۰ دست پیدا کرده است، که در حوزه  تولید سیمان استان نیز بسیار درخشان ظاهر شده است.

به گفته وی، با توجه ارزیابی مثبت عملکرد مدیران وکارکنان شرکت سیمان خزر آماده هر گونه همکاری برای رفع مشکلات احتمالی شرکت می باشیم .

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !