امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۲:۰۹ - یکشنبه ۷ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد:
متولیان امر در تربیت جوانان دینی و انقلابی تلاش کنند
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: نهادهای متولی و مسوولان با تبعیت از شهدای مدافع حرم باید همه‌ی تلاش خود را صرف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دیدار با شهدا و خانواده شهدا دارای ثمرات بسیار زیادی برای مردم و مسوولان است، اظهار کرد: جهاد ابعاد گوناگونی دارد که یکی از ثمرات جهاد شهادت در راه خدا و اسلام است.
وی با تاکید بر اهمیت نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد آرامش در جامعه گفت: شهدای مدافع حرم با انگیزه‌ی بالا و ایمان باورنکردنی،  از زندگی، خانواده و راحتی خود گذشته و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها با دشمن مبارزه کردند لذا باید قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را دانست.
فرمانده سپاه قدس گیلان نقش شهدا مدافع حرم در تربیت جوانان انقلابی و دینی را بسیار موثر و قابل تامل دانست و تصریح کرد: نهادهای متولی و مسوولان با تبعیت از شهدای مدافع حرم باید همه‌ی تلاش خود را صرف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنند و باید بدانند اخلاق همراه با تقویت روحیه‌ی انقلابی و دینی و حرکت جهادی و میل به جهاد در راه خدا، ماندگار می‌شود.
به گفته عبدالله‌پور مسوولان باید جریان عظیم نیروی انقلاب را که خوشبختانه در بین جوانان جریان دارد، تقویت کنند زیرا در این صورت هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !