امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۰۳:۳۱ - شنبه ۴ دی ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دردسرهای برفی و هلالی ها که ناجی مسافران شدند
گیلنا – مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امدادرسانی امدادگران این جمعیت به افراد گرفتار در برف، گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۰ نفر اسکان اضطراری شدند. به گزارش گیلنا سیاوش غلامی با اشاره به بارش برف و حضور امدادگران جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی، اظهار کرد: امدادگران این جمعیت در محورهای […]

گیلنا – مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امدادرسانی امدادگران این جمعیت به افراد گرفتار در برف، گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۰ نفر اسکان اضطراری شدند.

اسکان اضطراری ۵۰ نفر گرفتار در برف توسط هلال احمر گیلان

به گزارش گیلنا سیاوش غلامی با اشاره به بارش برف و حضور امدادگران جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی، اظهار کرد: امدادگران این جمعیت در محورهای کوهستانی حضور و به افراد متأثر از بارش‌ها کمک رسانی کردند.

وی با بیان اینکه تمام عوامل و نیروهای جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل هستند، گفت: در دو روز گذشته به ۵۰ نفر از افراد متأثر از بارش برف و سرما در محورهای مواصلاتی گیلان امدادرسانی شد.

غلامی با اشاره به اینکه شهرستان‌های آستارا، تالش، فومن، سیاهکل و املش دچار برف و کولاک شدند، افزود: تمام توان عملیاتی، امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان در خدمت هموطنان قرار گرفت و تلاش شد تا به همه درخواست‌های امدادی در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به رهاسازی ۱۳ دستگاه خودروی زمین گیر شده در محورهای مواصلاتی استان، گفت: ۵۰ نفر نیز در مکان‌های پیش بینی شده اسکان اضطراری شدند.

وی ادامه داد: توزیع ۲۰ بسته مواد غذایی و آب معدنی و ارائه خدمات بستن زنجیر چرخ برای هشت خودرو از جمله امدادرسانی‌های انجام شده بوده است.

غلامی با بیان اینکه در این عملیات سه تیم مجهز امدادی متشکل از ۱۵ نجاتگر و امدادگر مشارکت داشتند، افزود: مردم در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !